  • 1. Data: 2003-04-03 19:43:03
    Temat: mBank warto ?
    Od: f...@p...onet.pl

    Jestem początkującym Allegrowiczem i chciałbym się zapytać czy warto założyć
    konto w mBanku, jesli tak to jakie ?
    Z góry dziękuję za radę
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-03 19:59:30
    Temat: Re: mBank warto ?
    Od: "Ingle" <i...@p...onet.pl>

    Dla rozliczen na allegro w zupelnosci wystarczy takie konto. osobiscie mam w
    mbanku konto juz od poltora roku i nie narzekam. jesli nie sa Ci potrzebne
    wyciagi i inne takie sprawy, to mbank jest idealny - darmowe bankomaty
    euronetu, karta bankomatowa za friko, dostep via net za friko... oczywiscie
    ma tez swoje wady, ale o tym prosze innych kolegow :) bo ja jeszcze nie
    doswiadczylem (odstukac) zadnych problemow z mbankiem.

    a konto to oczywiscie ekonto mbank - do tego mozesz ewentualnie otworzyc
    potem emax , ale nie bral bym do tego drugiego juz karty.

    pozdrowionka
    ingle

  • 3. Data: 2003-04-03 20:55:31
    Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ingle" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a konto to oczywiscie ekonto mbank - do tego mozesz ewentualnie otworzyc
    > potem emax , ale nie bral bym do tego drugiego juz karty.

    Akurat jest odwrotnie z kartami: ekonto karta bezpłatna, zaś karta emax - 36
    PLN
    Poza tym OK

  • 4. Data: 2003-04-03 21:11:52
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Jerzy,
    w wiadomości <b6i74v$993$1@news.onet.pl> z 2003-04-03 22:55:31
    przeczytałem:

    > Akurat jest odwrotnie z kartami: ekonto karta bezpłatna, zaś karta emax - 36
    > PLN

    tak to wlasnie zrozumialem :)
    ekonto musisz zalozyc i bierzesz bezplatna karte. emaxa zakladasz - jak
    masz nadmiar kasy - zeby bezpiecznie przechowywac, bez karty (bo platna i
    niepotrzebnie moze stanowic zagrozenie dla wiekszych emaxowych
    oszczednosci).
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Scout Niblett - Miss My Lion

  • 5. Data: 2003-04-03 21:17:08
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Tak przy okazji, ktory sposob załozenia rachunku w mbanku jest najszybszy?
    Ag

  • 6. Data: 2003-04-03 22:24:17
    Od: Jacek <y...@p...com>

    Aga wrote:

    > Tak przy okazji, ktory sposob załozenia rachunku w mbanku jest najszybszy?
    > Ag

    W styczniu twierdzili, że najszybciej działa wariant z wypełnieniem
    formularza przez internet.

  • 7. Data: 2003-04-03 22:32:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Aga wrote:
    > Tak przy okazji, ktory sposob załozenia rachunku w mbanku jest
    > najszybszy? Ag

    Przez telefon

  • 8. Data: 2003-04-04 04:21:40
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tak przy okazji, ktory sposob załozenia rachunku w mbanku jest najszybszy?

    Założyć najszybciej jest oprzez telefon, bo "od ręki". Ale takie konto (jak
    również założone przez internetowy wniosek) jest nie do końca aktywne -
    można na nie tylko wpłacać, nie można nic wyciągnąć ani przelać z niego.
    Dopiero gdy mBank przyśle Ci umowę, Ty ją podpiszesz i odeślesz, a następnie
    bank wprowadzi ją do systemu, następuje pełna aktywacja.
    Dlatego najlepiej jest samemu pobrać pdfa z umową, wydrukować, wypełnić i
    wysłać z odpowiednimi załącznikami - wtedy po telefonie z mBanku konto
    będzie od razu w pełni aktywne (będzie można wpłacać i wypłacać), gdyż mBank
    od razu dostanie umowę.

    A pytanie tytułowe "czy warto ?" - warto. Ja po założeniu konta w mB
    zlikwidowałem konto w zwykłym banku. Mam o tyle dobrze że mieszkam w dużym
    mieście i nawet w sklepie osiedlowym mogę płacić kartą, jeżeli ktoś mieszka
    na obszarze o mniejszym pokryciu POSami/bankomatami, będzie musiał się
    posiłkować innym kontem do obsługi gotówkowej, chyba że mBank otworzy swoje
    kioski - jak zapowiadał - również na takich obszarach.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 9. Data: 2003-04-04 22:22:01
    Od: "GreG" <g...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Marek J" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > posiłkować innym kontem do obsługi gotówkowej, chyba że mBank otworzy swoje
    > kioski - jak zapowiadał - również na takich obszarach.

    Jesli pojedziesz z karta VE mBanku za granice, to zaplaczesz, ze zlikwidowales
    konto w zwyklym banku, gdy do tamtego miales np Maestro.

    GreG

  • 10. Data: 2003-04-04 23:07:13
    Od: n...@p...onet.pl

    > Jesli pojedziesz z karta VE mBanku za granice, to zaplaczesz, ze zlikwidowales
    > konto w zwyklym banku, gdy do tamtego miales np Maestro.
    >
    > GreG

    Nie zapłaczę, zamówię Maestro gratis ;)))
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=623
    88&t=62388