  • 11. Data: 2007-03-06 22:35:17
    Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
    Od: "cimul" <c...@i...pl>

    [...]
    > rola banku jest obsluzyc transakcje wykonana przez klienta ktory nie jest
    do
    > dupy.

    jeden (w zasadzie niejeden) taki co uwazal ze niektorzy sa do dupy tychze
    palil w Auschwitz

  • 12. Data: 2007-03-06 22:37:32
    Od: "cimul" <c...@i...pl>

    Użytkownik "RS" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza się. Źle się wyraziłem - chodziło mi "oznaczenie" typu karty w
    > systemie transakcyjnym sklepów internetowych. O ile dobrze kojarzę to
    > Visa występuje jako KK "wypukła" i jako elektron czy jakoś tak (nie taki
    > dodawany do konta)... Może problem leży w wyborze typu karty?

    a co za roznica jaka jest karta?
    kase na koncie karty mialem, trzeba mi ja bylo zablokowac na poczet
    transakcji i tyle ....
    nie rozumiem dlaczego mBank lubi np google (z ktorym transakcje eKarta ida w
    mig) a CroArta nie lubi.

  • 13. Data: 2007-03-06 22:44:26
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > transakcji i tyle ....
    > nie rozumiem dlaczego mBank lubi np google (z ktorym transakcje eKarta ida w

    zapytaj o to bank, a ja lubie jablka a gruszki juz nie...bo taki mam
    kaprys, widocznie bank rowniez taki jest ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2007-03-07 11:22:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    RS <r...@t...pl> writes:

    > Zgadza się. Źle się wyraziłem - chodziło mi "oznaczenie" typu karty w
    > systemie transakcyjnym sklepów internetowych.

    Nie ma czegos takiego. Litery moga byc wypukle lub nie, oraz moze
    byc rozny service code, ale to ma sens/znaczenie tylko w przypadku
    transakcji z (rzeczywista) obecnoscia karty.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2007-03-07 11:26:49
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nie ma czegos takiego. Litery moga byc wypukle lub nie, oraz moze
    > byc rozny service code, ale to ma sens/znaczenie tylko w przypadku
    > transakcji z (rzeczywista) obecnoscia karty.

    Jak wytłumaczysz zatem fakt, iż Ryanair to ROZRÓŻNIA?

    VE inteligo przechodzi jako "Visa Electron" (bez dodatkowych opłat za
    transakcję kartą), a karty VISA wypukłe są odrzucane przy zaznaczeniu
    opcji "Visa Electron" - trzeba zaznaczać "VISA" i płacić dodatkową
    opłatę za obsługę płatności kartowej.

  • 16. Data: 2007-03-07 12:15:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> writes:

    > Jak wytłumaczysz zatem fakt, iż Ryanair to ROZRÓŻNIA?

    Oni moga to zrobic na kilka sposobow, ktore nie sa dostepne zwyklemu
    sklepowi. Np. moga miec baze BINow karcianych. W ogole linie lotnicze
    to jest osobny rozdzial w ukladach z VISA/MC.
    --
    Krzysztof Halasa