  • 1. Data: 2009-07-31 13:49:14
    Temat: mBank wplatomat :(
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Dwie godziny temu wplacilem i jeszcze nie ma pieniedzy na koncie,
    czy to normalne? (dawno nie uzywalem wplatomatow, bo ostatnio
    za kazdym razem gdy kolo niego przechodzilem - Wroclaw Dluga -
    byl nieczynny).

    W ogole mBank popsuł wpłatomaty. Kiedyś wkładało się gotówkę,
    wpłatomat mówił ile włożyłem, klikało się na zatwierdź. A teraz
    przed włożeniem gotówki pyta ile się włoży - z grubsza wiadomo,
    ale trzeba liczyć, a jak się pomylę, to mówi, że mu się nie zgadza
    i znów trzeba wpisać. Było lepiej.

    a.

  • 2. Data: 2009-07-31 14:48:51
    Temat: Re: mBank wplatomat :(
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > W ogole mBank popsuł wpłatomaty. Kiedyś wkładało się gotówkę,
    > wpłatomat mówił ile włożyłem, klikało się na zatwierdź. A teraz
    > przed włożeniem gotówki pyta ile się włoży
    Akurat się nie zgadzam! To jest potrzebne, bo sam kiedyś się pomyliłem

  • 3. Data: 2009-07-31 16:20:23
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wemif <w...@a...pl> wrote:
    > Dwie godziny temu wplacilem i jeszcze nie ma pieniedzy na koncie,

    Po 4h już są.
    a.

  • 4. Data: 2009-07-31 16:21:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Adax <A...@o...pl> wrote:

    > Akurat si? nie zgadzam! To jest potrzebne, bo sam kiedy? si? pomyli?em

    No i zawsze mogles dac 'Cancel' jak się nie zgadzało i zwracał całość.
    a.

  • 5. Data: 2009-07-31 21:08:05
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Wemif wrote:
> [...]
    | przed włożeniem gotówki pyta ile się włoży - z grubsza wiadomo,
    | ale trzeba liczyć, a jak się pomylę, to mówi, że mu się nie zgadza

    Ostatnio jakies problemy chyba maja.

    Moje niedawne dwie wplaty z okolic godziny 14.00 nie weszly zanim szedlem
    spac. Rano byla juz kasa i odpowiedzi na reklamacje :)

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia