  • 61. Data: 2011-06-02 20:46:52
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: "Marek Madej" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    news:slrniufin2.ldp.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > ,,Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z gimnazjów bez KK i problemem z
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > wydaniem debetową stu złotych''
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Za te 100zl wydane debetowka bzwbk lub KK polbank dostane aż 50% oplaty za
    karte w mbanku. Gdyby nie SFI to bym miał zamknal to warte mniej niż 0
    konto:), a tak narazie skuszę się na te 50% i odchudzę portfel z plastiku.

  • 62. Data: 2011-06-02 22:05:45
    Od: "Bags" <k...@o...pl>

    "Global" <b...@b...brak> wrote in message

    > Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

    Każdy pracownik Getin tak mówi.

    --
    Wader

  • 63. Data: 2011-06-02 22:18:11
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-03 00:05, Bags pisze:

    > "Global" <b...@b...brak> wrote in message

    > Każdy pracownik Getin tak mówi.

    nie przyznaje się, znaczy, że winny.

  • 64. Data: 2011-06-03 00:30:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.06.2011 17:18), zlotowinfo wrote:
    > po woli

    po czym? :)

    BP MSPANC

    p. m.

  • 65. Data: 2011-06-03 06:01:12
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 02.06.2011 21:48, Luke wrote:

    > Jak robi się taką akcję reklamową , że wszyscy zakładają konta bo jest
    > za darmo a potem leży tam 500 zł a karta gdzieś w szufladzie, to nagle
    > wahadło zaczyna się przesuwać w drugą stronę, bo nie można w
    > nieskończoność do tego dokładać. Ciekawe, co będzie dalej. Pewnie tylko
    > 10 groszy za przelew albo coś w tym stylu.

    ale jakie dokładanie? Takie konto z zamrożoną kartą pożera co najwyżej
    odrobinę zasobów sprzętu komputerowego, jedyna strata to wydanie i
    wysyłka plastiku. Czy to kosztuje 48zł?
    Marx

  • 66. Data: 2011-06-03 06:45:26
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Tak. Słyszałem też, że w Moskwie na Pl. Czerwonym rozdają rowery.

    To nie było w Moskwie ;-)

    yossarian

  • 67. Data: 2011-06-03 06:47:29
    Temat: Re: mBank wprowadza op?at? za kart?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 2 Jun 2011 22:46:52 +0200, Marek Madej wrote:

    > Za te 100zl wydane debetowka bzwbk lub KK polbank dostane a? 50% oplaty za
    > karte w mbanku. Gdyby nie SFI to bym mia? zamknal to warte mniej ni? 0
    > konto:), a tak narazie skusz? si? na te 50% i odchudz? portfel z plastiku.

    Ja tez juz jestem po rezygnacji z mBankowej karty (od paru lat
    lezakowala na biurku czekajac na taka wlasnie decyzje banku ;)),
    chodzilo mi glownie o to, ze Pan ,,Citi GOOD, mBank BAD'' w swoim
    zacietrzewieniu ma problem z przeparsowaniem niezbyt skomplikowanego
    zdania zlozonego...

  • 68. Data: 2011-06-03 07:39:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

    Ok, to moze nie jestes pracownikiem
    i zachwalasz gdzie sie da getinonline
    i to za pomoca ctrl+c / ctrl+v (o mamo...),
    bo jestes zwyklym szarym idiota.

    Grzegorz zapytal:
    Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za
    granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

    A ty odpowiedziales przez ctrl+v wprowadzajac go w blad:
    Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku
    na rzecz GetinOnline.

    ...a jakbys przeczytal cennik (5-10 linii tekstu)
    http://www.getinonline.pl/egetin/doc/toip_karta_debe
    towa.pdf

    to bys wiedzial, ze:
    Wypłaty gotówki za granicą: 2% kwoty transakcji, nie mniej niż 10,00 PLN

  • 69. Data: 2011-06-03 07:56:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marx napisał(a) :

    > ale jakie dokładanie? Takie konto z zamrożoną kartą pożera co najwyżej
    > odrobinę zasobów sprzętu komputerowego, jedyna strata to wydanie i
    > wysyłka plastiku. Czy to kosztuje 48zł?

    O przepraszam - 72 zł. Ja mam kartę na 3 lata. Cena chipa nie
    upoważnia do podwyższenia ceny karty z 48 do 72 :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 70. Data: 2011-06-03 09:20:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Cze, 19:35, ztomasz <z...@o...eu> wrote:

    > Ja tez w getinonline. Tam przynajmniej placa za korzystanie z karty, a
    > nie ja place im.

    Oni teraz tez cos drodzy sie robia...

    https://www.gb24.pl/artykuly/977,843,zmiany-dotyczac
    e-rachunkow-w-pakietach-getin24-getin-bankier24-dawn
    iej-pod-nazwa-e-getin-e-getin-bankier