  • 41. Data: 2011-06-02 12:56:05
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-02, MD <t...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Dlaczego bank zmusza użytkownika do oszustwa? Co na to prawo bankowe? Nie
    > zgubiłem karty, ani mi jej nie ukradziono. Powinna być opcja "inne". Może
    > dla większości to bez znaczenia, ale jest to poświadczenie nieprawdy.

    Można zastrzec telefonicznie (co uczyniłem), bez podania powodu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2011-06-02 13:00:59
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Cze, 14:36, Maruda <m...@n...com> wrote:

    > Ja też. I też wprowadzili potem chyba 5zł/m za prowadzenie, to też uciekłem.

    Hehe, też uczestniczyłem w tym exodusie ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 43. Data: 2011-06-02 13:13:06
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    > Ja też. I też wprowadzili potem chyba 5zł/m za prowadzenie, to też
    > uciekłem.

    Hehe, też uczestniczyłem w tym exodusie ;-)

    No bo działamy zgodnie z tym przedrostkiem "m" w nazwie mBank. Mobilny,
    znaczy się. Znaczy się użytkownik jest mobilny i jak pan prezes idzie po
    najmniejszej ścieżce oporu (prowizje do góry) to my mobilnie, hyc, hyc :)
    Nazwa zobowiązuje.

    Marvin

  • 44. Data: 2011-06-02 13:19:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 2 Jun 2011 14:50:44 +0200, "MD" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dlaczego bank zmusza użytkownika do oszustwa? Co na to prawo bankowe? Nie
    >zgubiłem karty, ani mi jej nie ukradziono. Powinna być opcja "inne". Może
    >dla większości to bez znaczenia, ale jest to poświadczenie nieprawdy.

    Miałem podobnie w Millenium: pasekmagnetyczny na KK przestał się
    czytać i poprosiłem o wymianę karty. Jako powód pani wybrała chyba
    kradzież albo utratę (już nie pamiętam). Nie podpisałem tego wydruku,
    ale kartę mam.
    Zaleta "oddziałowego" banku nad "wirtualnym"...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 45. Data: 2011-06-02 13:34:34
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Mogą przelać.

    Żaden mBankowy przelew nie zamienia zapisu w systemie bankowym na pieniądze.

    Swoją droga pamiętam, że był kiedyś wyrok sądu, że bank nie może pobierać
    opłaty za wypłatę gotówki w kasie. Tyle wówczas był taki niuans, że konto
    było płatne, więc prowizja za wypłatę gotówki w kasie była reklamowana jako
    dublowanie opłaty za czynności bankowe, plus była możliwość bezkosztowej
    wypłaty w bankomacie.

  • 46. Data: 2011-06-02 13:40:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> writes:

    > Żaden mBankowy przelew nie zamienia zapisu w systemie bankowym na pieniądze.

    Ale np. możesz "umorzyć swoje zobowiązania" jak to mówią prawnicy.
    To wystarczy.

    > Swoją droga pamiętam, że był kiedyś wyrok sądu, że bank nie może pobierać
    > opłaty za wypłatę gotówki w kasie. Tyle wówczas był taki niuans, że konto

    Źle pamiętasz (jeśli mówimy o tym samym wyroku) Nie było jak wybrać
    pieniędzy z konta za darmo wogóle. Bo
    1) płatny przelew
    2) płatna wypłata z bankomatu
    3) płatna wypłata w placówce,
    dotyczyło to millennium.

    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 47. Data: 2011-06-02 15:11:21
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za
    granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 48. Data: 2011-06-02 15:18:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    po woli się szukuje pytanie, jakie konto bankowe teraz

    wszystko bezplatnie bezwarunkowo
    1. wszystko trzymam na KO bez limitu wyplat i bezplatnie
    2. karta do płacenia przez internet
    3. bank jest w Płacę z Allegro
    4. robię przelewy i potwierdzam smsem
    5. bezpieczna lista odbiorców, dodawanie potwierdzane hasłem sms
    6. szybkiego logowanie z przegladarki (przegladarka pamieta
    login i hasło, ktore sa w jednym okienku)
    7. dzien1 zlecenie stałe, przygotowanie oplat z konta oszczędnościowego
    dzien2, 1. zlecenie stałe prąd, 2. zlecenie stałe kablówka+internet

    wszystko to załatwiał duet eurobank + mbank
    zrezygnowałem z eurobanku bo nie chce mi się pilnować tych 1000zł
    na razie pozostanie duet polbank + mbank + zlecenia manualnie

  • 49. Data: 2011-06-02 15:30:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.06.2011 15:13), Marvin wrote:
    > po
    > najmniejszej ścieżce oporu

    Gwoli ścisłości - po ścieżce najmniejszego oporu.

    p. m.

  • 50. Data: 2011-06-02 15:36:46
    Od: Global <b...@b...brak>

    > Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za
    > granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

    Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku
    na rzecz GetinOnline.