  • 51. Data: 2011-06-02 15:51:17
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Wystarczy zastrzec w serwisie.
    >
    >> tzn. czy można mieć konto bez karty?
    >
    > Można.

    Tylko dlaczego nazywają to opłatą za korzystanie z karty?
    Przecież ja nie korzystam wcale z karty, więc mnie te opłaty nie dotyczą?

  • 52. Data: 2011-06-02 16:14:35
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 09:15:28 +0200, MarekZ napisał(a):

    [...]
    > Przy czym przyznać należy, że mBank wprowadza tę opłatę z sensem, nie jest
    > to cios na oślep. Zwalniają z niej także transakcje karta kredytową, w tym
    > chyba nawet także mTransfery. Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z
    > gimnazjów bez KK i problemem z wydaniem debetową stu złotych, opłatą w
    > praktyce nie zostaną dotknięci.

    No tak, jak ktoś nie bierze KK od mBanku to już jest dzieciakiem z
    gimnazjum? :)
    Karty mBank ma beznadziejne, aż dziw że ktoś ich używa (pomijam "wypadek"
    z mtransferem)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 53. Data: 2011-06-02 16:33:41
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku na
    > rzecz GetinOnline.

    Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

  • 54. Data: 2011-06-02 16:50:06
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 2 Cze, 07:46, <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

    Dzieki za info, karte wlasnie "zgubilem" ;-)

    BTW po zastrzezeniu karty jako zgubiona nie przysla mi juz nowej? Czy
    trzeba cos jeszcze wyklikac?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 55. Data: 2011-06-02 17:21:37
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > BTW po zastrzezeniu karty jako zgubiona nie przysla mi juz nowej? Czy

    ...no przeciez w co drugim poscie tego watku jest jak byk,
    ze to wystarczy - przy okazji w inteligo jest tak samo.

    Ja tam poczekam z ta likwidacja do pierwszej potraconej oplaty -
    - bedzie to oznaczalo, ze pamiec ma zryta alkoholem
    skutecznie uniemozliwia mi zonglerke kartami, ktorych i tak mam za duzo :)

  • 56. Data: 2011-06-02 17:35:58
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    W dniu 2011-06-02 18:33, Q pisze:

    > Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

    Ja tez w getinonline. Tam przynajmniej placa za korzystanie z karty, a
    nie ja place im.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 57. Data: 2011-06-02 17:39:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 2 Jun 2011 16:14:35 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:

    > No tak, jak ktoś nie bierze KK od mBanku to już jest dzieciakiem z
    > gimnazjum? :)

    ,,Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z gimnazjów bez KK i problemem z
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    wydaniem debetową stu złotych''
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Juz? :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 58. Data: 2011-06-02 18:03:30
    Od: Global <b...@b...brak>

    > Jak na pracownika getinu moglbys sie troche bardziej wysilic.

    Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

  • 59. Data: 2011-06-02 19:48:33
    Od: Luke <l...@l...net>

    Dnia 2011-06-02 07:46, Użytkownik k...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał:

    > Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

    Jak robi się taką akcję reklamową , że wszyscy zakładają konta bo jest
    za darmo a potem leży tam 500 zł a karta gdzieś w szufladzie, to nagle
    wahadło zaczyna się przesuwać w drugą stronę, bo nie można w
    nieskończoność do tego dokładać. Ciekawe, co będzie dalej. Pewnie tylko
    10 groszy za przelew albo coś w tym stylu.

    Luke

  • 60. Data: 2011-06-02 20:23:46
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    > Karty mBank ma beznadziejne, aż dziw że ktoś ich używa (pomijam "wypadek"
    > z mtransferem)...
    nie przesadzaj. generalizujesz. jestem klientem mbanku od kiedy powstal. i
    nigdy nie mialem problemow z ich karta debetowa. kredytowej uzywalem na
    calym swiecie i nigdy nie odmowili mi wyplaty - czy to w azji czy afryce,
    czy w ameryce poludniowej.
    nie wiem po co wiec sie zoladkujesz? nie chcesz placic i nie uzywasz?
    zastrzez w serwisie internetowym i po problemie. konto masz nadal gratis.