  • 71. Data: 2011-06-03 09:24:33
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Cze, 11:01, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Strzał jest, ale przyznać trzeba, że starają się tak celować, aby ominąć
    > staw.

    Przy warunku
    "min. 100 PLN łącznie wszystkimi posiadanymi kartami mBanku"
    nie jest źle.
    Żeby inne banki miały takie zasady....ale nie!
    Wszyscy liczą karty debetowe i kredytowe oddzielnie (co powoduje, że
    posiadacze kart kredytowych są karani za to, że płacą kartą
    kredytową:P)
    Taki BZWBK, Polbank..porażki...

  • 72. Data: 2011-06-03 11:03:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 22:23:46 +0200, darkblue napisał(a):
    > nie przesadzaj. generalizujesz. jestem klientem mbanku od kiedy powstal. i
    > nigdy nie mialem problemow z ich karta debetowa. kredytowej uzywalem na
    > calym swiecie i nigdy nie odmowili mi wyplaty - czy to w azji czy afryce,
    > czy w ameryce poludniowej.

    Karty mBanku co chwila są nieczynne przy okazji różnych ogłaszanych
    modernizacji i przerw technicznych.
    A ich beznadziejność to nie tyle to jak działają, ale też
    - wysoka opłata roczna/za odnowienie
    - absurdalne wymogi dla wyłączenia tych opłat (kilkanaście do
    kilkudziesięciu tys. pln rocznie obrotu)
    - brak jakichkolwiek bonusów - cashback, sensownych ubezpieczeń,
    powiadomień SMS

    Krótko mówiąc - na rynku jest mnóstwo kart które są o niebo lepsze i tańsze.

    > nie wiem po co wiec sie zoladkujesz? nie chcesz placic i nie uzywasz?
    > zastrzez w serwisie internetowym i po problemie. konto masz nadal gratis.

    Używam - do wypłacania gotówki, bo tylko do tego się ta karta nadaje.
    To wtedy zlikwiduję konto, bo bez możliwości wypłacenia pieniędzy jest ono
    gówno warte. A dokładniej zlikwiduję konto swoje, rodziny i firmowe - bo
    dotąd mBank był kiepski ale jeszcze nadawał się jako konto do wypłat
    (do wpłat już średnio, bo wpłatomaty praktycznie zawsze są wyłączone a jak
    działają to jest spora szansa na pożarcie kasy i 2tyg-miesiąc bez
    pieniędzy).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 73. Data: 2011-06-03 16:06:01
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2011-06-03 11:20, krzysztofsf pisze:

    > Oni teraz tez cos drodzy sie robia...
    >
    > https://www.gb24.pl/artykuly/977,843,zmiany-dotyczac
    e-rachunkow-w-pakietach-getin24-getin-bankier24-dawn
    iej-pod-nazwa-e-getin-e-getin-bankier

    Ale to nie jest getinonline.pl

  • 74. Data: 2011-06-03 18:27:31
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-03 08:45, yoss pisze:

    > Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > To nie było w Moskwie ;-)

    Było, tylko że nie na Czerwonym a na Maneżowym.

  • 75. Data: 2011-06-03 20:03:21
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    Użytkownik "Global" <b...@b...brak> napisał w wiadomości

    > Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku na
    > rzecz GetinOnline.

    Tia, a zdradzisz po ile za wpis na forach Getin płaci takim klakierom?
    Pewnie z 50gr za wpis i dlatego tak musisz zasuwać w pocie czoła.
    Heh, ale robota...
    Marvin

  • 76. Data: 2011-06-03 20:12:49
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    > Przy czym przyznać należy, że mBank wprowadza tę opłatę z sensem, nie jest
    > to cios na oślep. Zwalniają z niej także transakcje karta kredytową, w tym
    > chyba nawet także mTransfery. Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z
    > gimnazjów bez KK i problemem z wydaniem debetową stu złotych, opłatą w
    > praktyce nie zostaną dotknięci.

    mBank w świecie owadów byłby komarem. Jedno ukłucie w miesiącu nikomu
    krzywdy nie czyni, jest bez znaczenia jeśli chodzi o ogólną ilość krwi w
    krwioobiegu i w zasadzie jak się mocno macha rękami, to da się tego wkłucia
    uniknąć.

    Można powiedzieć, że jest robione z sensem, jak piszesz, nie jest to też
    cios na oślep maczetą przez szyję, jak zauważasz.

    Niemniej każdy komar wkurza i zamiast kombinować składa się gazetę i tłucze
    owada na śmierć.

    Na razie mamy komara w pokoju i szukamy gazety.... :)

    Marvin

  • 77. Data: 2011-06-04 07:06:33
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    > Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za
    > granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

    ZTCW w DBnet bezprowizyjność wypłat bankomatowych jest "ogólnoświatowa".
    Ale póki co wypłacałem wyłącznie w PL więc nie potwierdzę jak to działa
    w praktyce i jakie kursy przy przeliczaniu mają.

    pozdrawiam

  • 78. Data: 2011-06-05 08:01:52
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > chyba nawet także mTransfery. Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z
    > gimnazjów bez KK i problemem z wydaniem debetową stu złotych, opłatą w

    Hmm, z sensem powiadasz...
    Doczytaj regulamin - zwolnieni są z opłaty tylko spełniający oba warunki:
    1. Wydający 100 miesięcznie za pomocą karty (OK)
    2.Po aktywowaniu usługi "wszystkie bankomaty" - 5 zł/miesięcznie

    Więc jak nie chcesz płacić 2 zł, to zapłać 5 za bankomaty...
    Faktycznie "SUPER" oferta...
    Od godziny (kiedy przeczytałem komunikat) jestem na etapie poszukiwania
    zastępstwa konta.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 79. Data: 2011-06-05 08:13:56
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    W dniu 2011-06-05 10:01, WOJO pisze:

> [...]
    > 2.Po aktywowaniu usługi "wszystkie bankomaty" - 5 zł/miesięcznie

    > Więc jak nie chcesz płacić 2 zł, to zapłać 5 za bankomaty...

    "Aby zostać zwolnionym z opłaty za kartę wystarczy spełnić jeden z
    poniższych warunków"

    Wiesz co oznacza "jeden z poniższych"?

  • 80. Data: 2011-06-05 08:19:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    WOJO wrote:

    > Od godziny (kiedy przeczytałem komunikat) jestem na etapie
    > poszukiwania zastępstwa konta.

    Z ciekawości zapytam> a do czego używałeś tego konta, że musisz poszukiwać
    zastępstwa?
    Odniosłem wrażenie, że większość, dla których ta opłata jest problemem,
    utrzymywała ten rachunek z kartą jedynie dlatego, że był bezpłatny.