  • 1. Data: 2009-10-29 11:53:32
    Temat: mBank - wypowiedzenie umowy kredytu ratalnego
    Od: yar65 <y...@o...pl>

    Witam.
    4 miesiące temu zakończyłem spłacanie kredytu ratalnego zawartego w
    mBanku w 2006 roku. Spłaty dokonałem zgodnie z harmonogramem
    dołączonym do umowy.
    Ponieważ nadal widnieje na wykazie moich rachunków ten kredyt
    (oczywiście z saldem 0,00) poprosiłem konsultanta mlinii o jego
    zamknięcie.
    Ten (po ok. 15 minutach) stwierdził, że mam tę umowę WYPOWIEDZIEĆ.
    Hmmm, zastanowiło mnie po co się wypowiada umowy, które zostały
    zrealizowane i wypełnione.
    Przecież to była umowa terminowa.
    Dotarłem do regulaminu mojej umowy i tam znalazłem rozsądny zapis:
    "par. 38.
    1. Rozwiązanie Umowy rachunku nastepuje wraz z:
    1) (...)
    2) spłatą kredytu ratalnego mBanku".
    Ponadto moja umowa nie miała opcji automatycznego odnawiania i nie
    była do rachunku umowy wydana karta.
    Po prostu ja spłaciłem - mBank powinien zamknąć i tyle.
    Pismo, które popełniłem do mBanku wróciło z odpowiedzią, że "uprzejmie
    informuję iż kredyt gotówkowy uruchomiony w mBanku przed 20.05.2009 po
    wczesniejszej spłacie należy wypowiedzieć w formie pisemnej".
    Wymiękam ... Czy coś się wydarzyło w mBanku w dniu 20.05.2009r. o czym
    nie wiem?
    Pozdrawiam Grupę

  • 2. Data: 2009-10-29 18:11:43
    Temat: Re: mBank - wypowiedzenie umowy kredytu ratalnego
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    >Wymiękam ... Czy coś się wydarzyło w mBanku w dniu 20.05.2009r. o czym
    >nie wiem?

    Moze jakas zmiana regulaminu byla ?
    Choc Ty podajesz niby swoj regulamin, sprzed tej daty. Przegladnij go caly -
    moze cos tam dziwnego jest ukryte.
    Ja bym im odpisal, ze umowa ulegla rozwaiazniu zgodnie z tym pkt co podales.

    Fantom

  • 3. Data: 2009-10-30 10:17:28
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > 1) (...)
    > 2) spłatą kredytu ratalnego mBanku".
    > Ponadto moja umowa nie miała opcji automatycznego odnawiania

    Może jednak miała taką opcję jako domyślną, z której można było pisemnie
    zrezygnować? Doczytaj § 7.

  • 4. Data: 2009-10-30 10:34:09
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yar65" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
    >Pismo, które popełniłem do mBanku wróciło z odpowiedzią, że "uprzejmie

    Skoro wysyłaęs pismo to trzeba było w tym piśmie dopisać jak ci konsultant
    radził że wypowiadasz umowe i tyle.

    Krzysiek