  • 11. Data: 2010-11-09 18:10:32
    Temat: Re: mBank - wyrazne problemy w dzialaniu :)
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-09 09:20, spammtrapp pisze:
    > Czyzby GPW negatywnie odbilo sie dzisiaj na mBanku?

    BZWBK tez chodzi dzis jak krew z nosa.
    Od 18 nie moge uzyskac kodu sms.

  • 12. Data: 2010-11-09 21:13:19
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2010-11-09 19:10, neoniusz pisze:

    > BZWBK tez chodzi dzis jak krew z nosa.
    > Od 18 nie moge uzyskac kodu sms.

    To samo było z Aliorem. Rano na odpowiedź interfejsu trzeba było czekać kilkadziesiąt
    sekund.

  • 13. Data: 2010-11-09 22:15:25
    Temat: Odp: mBank - wyrazne problemy w dzialaniu :)
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > Jak np. konto w PKO BP ;)

    He, he. PKO BP to jeden z najdroższych w użyciu bankow, a ja mam tam konto.
    Ma ono kilka zalet, mimo zdzierania opłat.

  • 14. Data: 2010-11-09 22:18:52
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > gdyby nie konto maklerskie w Multibanku (tam problemów nie było) to bym

    Wystarczyło mieć płatne 50 zl konto w DI BRE (ta sama grupa), by problemow
    było mniej.
    Wiele normalnych rachunków maklerskich dziś działalo dobrze
    mBank sie zatkał, cały, nie tylko eMakler.

  • 15. Data: 2010-11-09 22:24:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wystarczyło mieć płatne 50 zl konto w DI BRE (ta sama grupa), by
    > problemow było mniej.
    > Wiele normalnych rachunków maklerskich dziś działalo dobrze
    > mBank sie zatkał, cały, nie tylko eMakler.

    w Multibanku konto maklerskie tez bezplatne i dzialalo bez zarzutu ;-)
    nie trzeba placic, aby bylo dobrze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2010-11-09 22:30:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-09 22:13, Ralf pisze:

    > To samo było z Aliorem. Rano na odpowiedź interfejsu trzeba było czekać
    > kilkadziesiąt sekund.

    A co do Alioru to teraz:
    "UWAGA - system pracuje w trybie off-line i ostatnio wykonywane operacje
    nie są chwilowo prezentowane. Przepraszamy za niedogodności."

  • 17. Data: 2010-11-09 22:31:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-09 23:30, neoniusz pisze:

    > A co do Alioru to teraz:
    > "UWAGA - system pracuje w trybie off-line i ostatnio wykonywane operacje
    > nie są chwilowo prezentowane. Przepraszamy za niedogodności."

    "Dane nie uwzględniają operacji wykonanych po godz. 17:37 dn. 09-11-2010"

  • 18. Data: 2010-11-09 22:33:00
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > w Multibanku konto maklerskie tez bezplatne i dzialalo bez zarzutu ;-)
    > nie trzeba placic, aby bylo dobrze

    Dobrze mieć wiele kont w rożnych bankach, jak i wiele rachunkow maklerskich.
    Jak ktores nie działa, jest rezerwa, dywersyfikacja:-)
    Po co ludziska dziś sprzedawały te pakiety 25 akcji nie mam pojęcia.

  • 19. Data: 2010-11-09 23:24:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dobrze mieć wiele kont w rożnych bankach, jak i wiele rachunkow
    > maklerskich. Jak ktores nie działa, jest rezerwa, dywersyfikacja:-)
    > Po co ludziska dziś sprzedawały te pakiety 25 akcji nie mam pojęcia.

    po to żebym mógł je kupić ;-)

    dla niektórych te 200 zł zysku brutto wystarczy, nie można mieć im tego
    za złe...

    --
    pozdrawiam
    RobertS