  • 1. Data: 2004-04-09 08:47:57
    Temat: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Dziś w bankomacie Euronetu chciałem pobrać 1000 zł i oto co mi wyświetlił:
    "WYSTNPIL BAND PODAJNIKA PIENIADZY
    BANKOMAT NIE MUGA WYDAE GOTUWKI
    TWOJE KONTO NIE ZOSTAAO OBCINOONE"

    Jak głupi spróbowałem jeszcze raz i znowu:
    "WYSTNPIL BAND PODAJNIKA PIENIADZY
    BANKOMAT NIE MUGA WYDAE GOTUWKI
    TWOJE KONTO NIE ZOSTAAO OBCINOONE"

    Poszedłem do drugiego bankomatu a ten mnie poinformował, że brak środków na
    rachunku :-(
    Zatem kasa zniknęła...

    W domu po wejsciu na rachunek zobaczyłem, że zablokowane zostało 2000 zł !
    Dokładnie wszystko, co miałem.

    I tak oto na Świeta zostałem bez pieniedzy.
    I mBank napisze: "WESOŁYCH ŚWIĄT"

    Ale to nie wszystko. Myslicie, że wystarczyło zadzwonić na mLinię? Nie, bo
    żeby mBank naprawił to co schrzanił, to musisz mieć pod ręką swój nr
    inedtyfikacyjny i hasło. Jak jesteś na wczasach i nie masz albo nie masz pod
    ręką to leżysz.
    Całe szczęście, że miałem choc ten numer. Oddzwonili do mnie i wprowadziłem
    nowe hasło. Dopiero wtedy... przyjeli moją reklamacje. Informując, że w
    ciągu 7-u dni pieniądze odzyskam.
    Zatem na Święta i na 7-m dni mam się zamrozić i przeczekać...
    Gdy zatem gdzieś Wam napiszą:
    "TWOJE KONTO NIE ZOSTAAO OBCINOONE"
    to w to nie wierzcie, bo kasy już na koncie nie ma.
    Gdyż pieniądz jest tylko wtedy, gdy możesz go pobrać.
    Jak nie możesz, to praktycznie nie masz. Musisz brać kredyt, tylko kto
    zapłaci odsetki? Przecież wiadomo, że Ty "głupi" i nabity w butelke
    kliencie.
    Madab

  • 2. Data: 2004-04-09 09:01:45
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Madab" <o...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    > żeby mBank naprawił to co schrzanił, to musisz mieć pod ręką swój nr
    > inedtyfikacyjny i hasło. Jak jesteś na wczasach i nie masz albo nie masz pod
    To straszne... Wyobraź sobie, że są nawet takie banki w których każą Ci
    pokazywać dowód... I jak jesteś na wczasach i nie masz to już zupełnie
    leżysz...

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-04-09 09:29:52
    Od: "megan" <m...@f...pl>

    witam,
    szczerze mowiac "pożarcie kasy" przez euronet zdarzyulo mi sie 3 razy, za
    kazdym razem zadzwonilam do mbanku - nigdy nie poproszono mnie o numer
    identyfikacyjny i haslo - ostatni raz mialam takie zdarzenie tydzien temu,
    wiec wowczas bylam baaardzo wsciekla bo wiem ze to wina euronetu
    ale w kazdym z tych trzech zdarzen na miejscu teleficznie powiedzialam ze
    nie bede czekala tydzien na zwrot gotowki na konto, bo musze miec pieniadze,
    wiec wypisano protokol reklamacyjny, nikt nie zarzadal kopii wydruku z
    terminala o "nieobciazonym koncie" ale poinformowalam ze go mam i ok 3
    godziny pozniej zadzwonil do mnie na komorke pracownik mbanku informujac
    mnie ze poieniadze wrocily na konto.
    od tego czasu wiem jak zachowywac sie w takiej sytuacji od razu rzadam
    zwrotu kasy - poza tym na szczescie dodatkowo oprocz euronetu bezplatne
    wyplaty z bankomatow ma BZ WBK wiec tam mi to sie nigdy nie zdarzylo.

    pozdrawiam
    Megan

  • 4. Data: 2004-04-09 10:43:28
    Od: "Artur" <a...@p...pl>

    > zwrotu kasy - poza tym na szczescie dodatkowo oprocz euronetu bezplatne
    > wyplaty z bankomatow ma BZ WBK wiec tam mi to sie nigdy nie zdarzylo.

    A u mnie 3 na ok 10 transakcji karta mBanku z bankomatow BZWBK to byly
    blokady srodkow bez wyplaty.

    Artur

  • 5. Data: 2004-04-09 10:46:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Artur <a...@p...pl> wrote:
    > A u mnie 3 na ok 10 transakcji karta mBanku z bankomatow BZWBK to byly
    > blokady srodkow bez wyplaty.

    Co prawda teraz karta Multi wyplacam przede wszystkim, ale po porstu robie
    wielkie oczy jak widze takie przygody ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-09 11:54:53
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c55utg$nk3$1@news.onet.pl...

    > Co prawda teraz karta Multi wyplacam przede wszystkim, ale po porstu robie
    > wielkie oczy jak widze takie przygody ;)

    Mnie też się to nigdy nie zdarzyło, a wypłacam od dwóch lat parę razy w
    miesiącu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-04-09 12:52:13
    Od: "megan" <m...@f...pl>

    > Mnie też się to nigdy nie zdarzyło, a wypłacam od dwóch lat parę razy w
    > miesiącu :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Washko

    a wiec jak widac nie ktorym to sie zdarza, a nie ktorym nie.
    miejmy tylko nadzieje ze ktos w koncu to naprawi !!!

    pozdrawiam
    megan

  • 8. Data: 2004-04-09 14:37:42
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Fri, 9 Apr 2004 14:52:13 +0200, na pl.biznes.banki, megan w wiadomości
    <news:c566aq$7io$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > a wiec jak widac nie ktorym to sie zdarza, a nie ktorym nie.
    > miejmy tylko nadzieje ze ktos w koncu to naprawi !!!

    To może nie tyle zależeć od tego kto wypłaca, co raczej od tego, w
    którym bankomacie się wypłaca. W końcu jeśli są sklepy lepiej i gorzej
    zaopatrzone, to podobnie może być też z bankomatami :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 9. Data: 2004-04-09 15:05:18
    Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org>

    Użytkownik >> Madab << napisał:

    > Dziś w bankomacie Euronetu chciałem pobrać 1000 zł i oto co mi
    > wyświetlił: "WYSTNPIL BAND PODAJNIKA PIENIADZY
    > BANKOMAT NIE MUGA WYDAE GOTUWKI
    > TWOJE KONTO NIE ZOSTAAO OBCINOONE"

    Ja bym poszedł z tym do "Gazety". Taka ortografia w bankomacie?!

    --
    Tymczasem,

  • 10. Data: 2004-04-09 16:33:20
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Ja bym poszedł z tym do "Gazety". Taka ortografia w bankomacie?!

    jak piszący posta ma izzyKonto i całe 13 lat to się nie dziw ;)