  • 41. Data: 2004-04-14 10:39:46
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    kovalek wrote:

    > Mi ostatnio sie zdarzylo.. Chcialem wyplacic drobne (10zl) z bankomatu
    > BZWBK... I dwie proby sie nie udaly (za kazdym razem - brak autoryzacji
    > transakcji, transakcja przerwana). Myslalem, ze pewnie bez blokady sie nie
    > obejdzie.. Jednak sie zdziwilem gdy sie zalogowalem do mBanku, a pieniazki
    > byly i zadnych blokad nie bylo.

    Skoro nie udala sie autoryzacja (np. jakas awaria na laczach) to
    przeciez nie mogli zrobic blokady - nie wiadomo komu i czy "slusznie"
    (tzn. czy autoryzacja byla poprawna).
    Sytuacja z zablokowana kwota na koncie zdarza sie tylko gdy autoryzacja
    byla poprawna a pozniej pojawil sie jakis problem (typu brak gotowki).

    Mi taka blokada zdarzyla sie tylko raz czy dwa, ale nie byla to dla mnie
    tragedia (wiekszosc platnosci robie przez KK).

    Z innej beczki: rownie ciekawym doswiadczeniem jest tankowanie na stacji
    Neste A24 i platnosc za pomoca karty.

    Miko

  • 42. Data: 2004-04-14 15:00:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Madab <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Racja jest jedna, że wszystko powinno byc tak zorganizowane, by było
    > jak najprostsze. Jeśli cos można zrobic prosto i łatwo, to po co
    > komplikowac? Tak samo dla starych jak i dla młodych.

    zobacz tutaj odpowiedz:
    http://kartyonline.pl/przyt.php?id=10

    http://www.PRnews.pl