  • 11. Data: 2009-08-06 12:10:06
    Temat: Re: [mBank] zacheca do likwidacji kredytu odnawialnego w mBanku :)
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Nie tylko mBank...
    Dzisiaj Multi przywitało mnie po zalogowaniu propozycją zmiany limitu - ale
    tylko w dół. Ciekawe. W poprzednich latach dwukrotnie już obniżałem, teraz
    limit jest mniejszy niż miesięczne wpływy, jednak jakieś 2 tygodnie temu
    Multi proponowało udzielenie jakiegokolwiek kredytu (karta, gotówkowy lub
    ZWIĘKSZENIE odnawialnego). Czy oni wiedzą, czego chcą? Ale nie powiem, z tym
    bankiem nie można się nudzić, stara się utrzymywać jakąś więź z klientami,
    jakieś napięcie w kontaktach.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 12. Data: 2009-08-06 17:30:08
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    MK wrote:
    | http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=452
    |
    | Dostosuj limit KREDYTU odnawialnego do swoich potrzeb

    Orientuje sie ktos co ich boli bardziej - KO czy KK?

    Bo ostatnio nie raz i nie dwa oferowali mi zamiane KK na KO, w tym rowniez w
    momencie gdy wnosilem o zwiekszenie limitu na KK. Jak dla mnie propozycja z
    d*py wzieta, ale ciekawi mnie co za tym stoi.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2009-08-07 07:36:52
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    szczurwa pisze:
    > On 5 Sie, 21:59, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    >
    > Bank nie może ot tak sobie powypowiadać umów, stąd ta infantylna
    > tyrada. Co tam się w BRE dzieje ? C

    Moze chodzi o ten punkt: "Opłaty związane z kredytem są jasne i
    przejrzyste - za uruchomienie płacisz tylko 1% wartości kredytu (min.
    25 zł)". Czyli majac 500zl na odnawialnym i 2500 to i tak zaplacisz 25zl
    i to jest bardziej oplacalne dla banku

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 14. Data: 2009-08-07 08:01:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ztomasz pisze:

> [...]
    > przejrzyste - za uruchomienie płacisz tylko 1% wartości kredytu (min.
    > 25 zł)". Czyli majac 500zl na odnawialnym i 2500 to i tak zaplacisz 25zl

    mBank jest jedynym znanym mi bankiem, gdzie z kolei przy przedluzeniach
    placi sie wylacznie 1% bez wartosci minimalnej, Czyli po roku za 500 zl
    zaplaci sie 5 zl a nie 25.

  • 15. Data: 2009-08-07 08:41:09
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > mBank jest jedynym znanym mi bankiem, gdzie z kolei przy przedluzeniach
    > placi sie wylacznie 1% bez wartosci minimalnej, Czyli po roku za 500 zl
    > zaplaci sie 5 zl a nie 25.

    No fakt nie spojrzalem na cennik. Juz od jakiegos czasu chce albo
    zlikwidowac moj kredyt odnawialny ale chyba wystarczy obnizyc do tej
    minimalnej kwoty bo zawsze jakis limit w razie potrzeby bylby dostepny.
    Prosze o info czy wystarczy tylko telefon do Mbank czy wizyta w centrum?

  • 16. Data: 2009-08-07 09:14:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ztomasz pisze:

    > Prosze o info czy wystarczy tylko telefon do Mbank czy wizyta w centrum?

    Nie mam pojecia.
    Sadze, ze wystarczy telefonicznie, zwlaszcza, ze robia teraz akcje na
    obnizanie.

  • 17. Data: 2009-08-07 20:59:16
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Nie mam pojecia.
    > Sadze, ze wystarczy telefonicznie, zwlaszcza, ze robia teraz akcje na
    > obnizanie.

    No to juz wiem, ze poprzez rozmowe poniewaz kontaktowalem sie z nimi

  • 18. Data: 2009-08-09 09:02:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ztomasz pisze:

    > No fakt nie spojrzalem na cennik. Juz od jakiegos czasu chce albo
    > zlikwidowac moj kredyt odnawialny ale chyba wystarczy obnizyc do tej
    > minimalnej kwoty bo zawsze jakis limit w razie potrzeby bylby dostepny.

    Wlasnie na moim koncie w mbanku byla propozycja kredytu, bez prowizji za
    przysnanie. Wszedlem we wniosek (chcialbym miec tam 500zl) i przerwalem
    wypelnianie, po przeczytaniu informacji, ze koszt odnowienia po roku
    1%, min 25 zl.
    Czyli "to se ne wrati" i obecnie warunki zblizone do innych bankow.

  • 19. Data: 2009-08-09 12:03:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Sie, 05:02, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > 1%, min 25 zl.
    > Czyli "to se ne wrati" i obecnie warunki zblizone do innych bankow.

    Teraz ten apel ma sens! :) "Rozmieniamy na drobne" i kasujemy min. 25
    zl od sztuki.