  • 1. Data: 2007-05-17 18:45:06
    Temat: mBank - zakladanie konta
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Skladalem wlasnie konto osobie trzeciej i niechcacy podalem numer
    telefonu kom. Dopiero na koniec zorientowalem sie, ze wtedy
    automagicznie lista hasel wysylana jest w formie sms.
    Tymczasem osobie trzeciej zalezalo na liscie papierowej, bo czesto jest
    poza zasiegiem sieci.
    I co teraz zrobic? Probowalem wejsc na to MCafe, ale wywala mi
    Firefoxa...
    CZy da sie to zmienic przy wizycie kuriera z dokumentami?
    Z moich doswiadczen to moze byc jedna ze spraw nie do zalatwienia w
    mbanku. To znaczy kurier cos tam zapisze, ale sprawa i tak bedzie sie
    juz ciagnac...
    Pozdr
    TA

  • 2. Data: 2007-05-17 19:42:13
    Temat: Re: mBank - zakladanie konta
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

> [...]
    > Z moich doswiadczen to moze byc jedna ze spraw nie do zalatwienia w
    > mbanku. To znaczy kurier cos tam zapisze, ale sprawa i tak bedzie sie

    Primo - kurier nie jest helpdeskiem i nie obsługuje klientów, i nic mu
    do zapisywania jakichś żądań klienta odnośnie usługi...

    Secundo - forum nie jest helpdeskiem

    Tertio - helpdeskiem jest np. mLinia i to tam prowadzi się obsługę klientów

    Co mi tam... hasła jednorazowe można w każdej chwili zamówić.

  • 3. Data: 2007-05-17 20:43:29
    Od: RS <r...@t...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

> [...]
    >
    > Tertio - helpdeskiem jest np. mLinia i to tam prowadzi się obsługę klientów
    >

    > Co mi tam... hasła jednorazowe można w każdej chwili zamówić.
    I zmienić SMS->lista w serwisie transakcyjnym. Ale chyba dopiero po
    zamówieniu i otrzymaniu listy.

    R.S.

  • 4. Data: 2007-05-22 18:01:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f2iaoi$a86$1@kushnir.sileman>,
    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    wrote:

    > Primo - kurier nie jest helpdeskiem i nie obsługuje klientów, i nic mu
    > do zapisywania jakichś żądań klienta odnośnie usługi...

    Myslalem, ze to kurier jest mbankowy i jest jakby reprezentatem mbanku.

    > Secundo - forum nie jest helpdeskiem

    > Tertio - helpdeskiem jest np. mLinia i to tam prowadzi się obsługę klientów

    Mialem akurat wyzerowana komorke... Przepraszam.
    A na te mChaty nie moge wejsc. Wywala mi przegladarke.

    > Co mi tam... hasła jednorazowe można w każdej chwili zamówić.

    Dzieki, dobry czlowieku.

    TA