  • 21. Data: 2002-04-25 08:14:53
    Temat: Re: mBank - zalosne wyjasnienia
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ostatnio działa bez problemów.

    No to masz szczeście- mi jeszcze kilka dni temu działało poprawnie, ale teraz to
    działa tylko w pracy :-((
    Grzegorz

  • 22. Data: 2002-04-25 20:12:55
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 24 Apr 2002 14:19:44 +0000 (UTC), Daniel Konczyk
    <d...@c...NOSPAM.univ.gda.pl> wrote:

    >powiedzieli mu, ze pieniadze "poszly", potem , po kolejnych apelach bank mial
    >kontaktowac sie z mBankiem, ktory to nie wyslal potwierdzenia ze ma kase itd..
    >de facto ja mial..
    >Takie sa relacje wplacajacego, w ogole dostalem od niego skan potwierdzenia
    >wplaty pieniedzy..wiec nie mialem watpliwosci, ze to nie jego wina..
    >A pieniadze pewnie sobie pokrazyly tu i tam..zeby nie lezec na prozno..kto wie

    Niech no zgadne, przelew przyszedl z Pekao SA?

    PGR

  • 23. Data: 2002-04-25 23:49:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Daniel Konczyk <d...@c...NOSPAM.univ.gda.pl> writes:

    > Pani nie powiedziala, ze "DOSTANE" odsetki tylko ze "NIC NIE TRACE NA
    > ODSETKACH"
    > Czy to jest rownoznaczne?

    Tak.

    > Chyba nie.
    > Skoro mieli kase 12.03 to powinienem dostac z tego tytulu odsetki,
    > ktorych nie dostalem
    > Dobrze mi sie wydaje?

    Tak, ale w wysokosci ustawowej, a dostaniesz w standardowej.

    Standardowe oprocentowanie powinno odnosic sie do wkladow na rachunkach
    biezacych, a nie do przymusowych lokat o nieznanej dlugosci, ktorych
    zreszta nie da sie przed terminem zerwac.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 24. Data: 2002-04-25 23:52:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

    > potwierdzenia
    > wie
    >
    > No tak. Ale wyslali a wyslali :) Jakby dobrze wyslali to by doszlo.

    A jakby zle wyslali, to bank powinien przelew odrzucic, jesli nie potrafi
    go poprawnie zaksiegowac.

    Inna sprawa, ze reklamowac powinien wierzyciel w swoim banku, ten juz
    by sobie poradzil ze sciagnieciem odsetek od winowajcy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 25. Data: 2002-04-26 11:43:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A jakby zle wyslali, to bank powinien przelew odrzucic, jesli nie potrafi
    > go poprawnie zaksiegowac.

    No jesli dobrze doszedl do mBanku - to powinni odrzucic - nie wiadomo czy w
    ogole doszedl do mBanku.
    Dlatego pytalem sie jaki to bank - bo ostatnio roznie bylo z wysylaniem - w
    Pekao SA jakies rozne byly obsuwy i w moim BZWBK to samo...

    > Inna sprawa, ze reklamowac powinien wierzyciel w swoim banku, ten juz
    > by sobie poradzil ze sciagnieciem odsetek od winowajcy.

    ano