  • 1. Data: 2012-03-23 10:31:35
    Temat: mBank zmiana limitu karty
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    Skorzystałem z ciągle wyskakujących powiadomień w mBanku o dostępnym dla mnie limicie
    karty. Wniosek złożyłem 08-03, do tej pory jest w fazie 0% (konkretnie poniżej)
    Ostatnia zmiana statusu
    08-03-2012
    Opis statusu
    Wniosek został złożony
    Stopień rozpatrzenia wniosku
    0%

    Ktoś przechodził przez te ich wnioski internetowe? Wydaje mi się, że nikt nie ma
    zamiaru nawet go rozpatrywać ;)

  • 2. Data: 2012-03-23 11:14:11
    Temat: Re: mBank zmiana limitu karty
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@vbtf26...

    > Ktoś przechodził przez te ich wnioski internetowe? Wydaje mi się, że nikt
    > nie ma zamiaru nawet go rozpatrywać ;)

    Kilka miesięcy temu złożyłem wniosek to w 3..5 dni już miałem większy limit.
    Z tym, że nie z jakieś oferty dla ciebie tylko z normalnych wniosków.
    P.G.

  • 3. Data: 2012-03-23 13:02:43
    Od: b...@g...com

    Przechodziłem przez to na poczatku marca - wniosek zlozony 08.03, zakończony
    podwyższeniem 12.03. Żeby było śmieszniej kilka dni później wyskoczyło kolejne
    powiadomienie, że mogę limit znów podwyższyć :)

  • 4. Data: 2012-03-23 13:47:55
    Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    Tomasz <t...@g...com> napisał(a):

    > Kto=B6 przechodzi=B3 przez te ich wnioski internetowe? Wydaje mi si=EA, =BF=
    > e nikt nie ma zamiaru nawet go rozpatrywa=E6 ;)

    Taki stan wskazuje, że się system wywalił na sprawdzeniu BIKu, więc ten
    wniosek umrze śmiercią naturalną za jakiś czas. Jeśli chcesz, żeby ktoś go
    pchnął ręcznie, to wyślij opis sytuacji z numerem wniosku i numerem swojego
    rachunku na p...@m...pl.

  • 5. Data: 2012-03-23 14:39:40
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pchnął ręcznie, to wyślij opis sytuacji z numerem wniosku i numerem swojego

    Mozliwe ze system im fiksuje ;)
    bo mnie proponuja druga ?? KK z limitem
    ~polowe mniejszym niz mam teraz

    Pozdro