-
1. Data: 2012-03-23 10:31:35
Temat: mBank zmiana limitu karty
Od: Tomasz <t...@g...com>
Skorzystałem z ciągle wyskakujących powiadomień w mBanku o dostępnym dla mnie limicie
karty. Wniosek złożyłem 08-03, do tej pory jest w fazie 0% (konkretnie poniżej)
Ostatnia zmiana statusu
08-03-2012
Opis statusu
Wniosek został złożony
Stopień rozpatrzenia wniosku
0%
Ktoś przechodził przez te ich wnioski internetowe? Wydaje mi się, że nikt nie ma
zamiaru nawet go rozpatrywać ;)
-
2. Data: 2012-03-23 11:14:11
Temat: Re: mBank zmiana limitu karty
Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>
Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
news:3829756.950.1332495095909.JavaMail.geo-discussi
on-forums@vbtf26...
> Ktoś przechodził przez te ich wnioski internetowe? Wydaje mi się, że nikt
> nie ma zamiaru nawet go rozpatrywać ;)
Kilka miesięcy temu złożyłem wniosek to w 3..5 dni już miałem większy limit.
Z tym, że nie z jakieś oferty dla ciebie tylko z normalnych wniosków.
P.G.
-
3. Data: 2012-03-23 13:02:43
Temat: Re: mBank zmiana limitu karty
Od: b...@g...com
Przechodziłem przez to na poczatku marca - wniosek zlozony 08.03, zakończony
podwyższeniem 12.03. Żeby było śmieszniej kilka dni później wyskoczyło kolejne
powiadomienie, że mogę limit znów podwyższyć :)
-
4. Data: 2012-03-23 13:47:55
Temat: Re: mBank zmiana limitu karty
Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>
Tomasz <t...@g...com> napisał(a):
> Kto=B6 przechodzi=B3 przez te ich wnioski internetowe? Wydaje mi si=EA, =BF=
> e nikt nie ma zamiaru nawet go rozpatrywa=E6 ;)
Taki stan wskazuje, że się system wywalił na sprawdzeniu BIKu, więc ten
wniosek umrze śmiercią naturalną za jakiś czas. Jeśli chcesz, żeby ktoś go
pchnął ręcznie, to wyślij opis sytuacji z numerem wniosku i numerem swojego
rachunku na p...@m...pl.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2012-03-23 14:39:40
Temat: Re: mBank zmiana limitu karty
Od: "Waldek" <j...@t...mam>
Użytkownik "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jkhrdq$ngf$1@inews.gazeta.pl...
>
> Taki stan wskazuje, że się system wywalił na sprawdzeniu BIKu, więc ten
> wniosek umrze śmiercią naturalną za jakiś czas. Jeśli chcesz, żeby ktoś go
> pchnął ręcznie, to wyślij opis sytuacji z numerem wniosku i numerem swojego
> rachunku na p...@m...pl.
Mozliwe ze system im fiksuje ;)
bo mnie proponuja druga ?? KK z limitem
~polowe mniejszym niz mam teraz
Pozdro