  • 1. Data: 2007-03-15 17:49:42
    Temat: mBank - zmiana warunkow dla mPlanu czyli zegnaj Prezesie
    Od: A-neta <m...@s...pl>

    Witam,

    Nie zauwazylam informacji o tym na grupie, wiec wrzucam:

    http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/mplan/kredyth
    ipo.html#zmiana
    [...]
    Jeśli korzystasz z kredytu hipotecznego udzielonego na warunkach
    obowiązujących do 1 września 2006 r., oprocentowanie Twojego kredytu jest
    zależne od decyzji Zarządu Banku. Możesz zmienić ten warunek.
    [...]

    Czy ktos juz to przerabial to w praniu i wie jakie warunki co do marzy
    mozna utargowac?
    --
    Pozdrawiam,
    A-neta

  • 2. Data: 2007-03-15 18:11:08
    Od: A-neta <m...@s...pl>

    No dobra, wiem juz sama, telefon na mLinie wystarczyl.

    Dowiadywalam sie o kredyt w CHF, maja stale wartosci marzy dodawanej do
    Liboru 3M, w zaleznosci od obecnego oprocentowania:
    3,61 - 3,85% - marza 1,5%
    3,86 - 4,25% - marza 1,7%
    4,26 - 5,50% - marza 2%

    A wiec moj kredyt juz definitywnie sie z nimi zegna.
    --
    Pozdrawiam,
    A-neta

  • 3. Data: 2007-03-15 21:12:17
    Od: "Savage" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "A-neta" <m...@s...pl> napisal

> [...]
    > 3,86 - 4,25% - marza 1,7%
    > 4,26 - 5,50% - marza 2%
    >
    > A wiec moj kredyt juz definitywnie sie z nimi zegna.

    beda zapewne bardzo plakali ;)

    Savage

  • 4. Data: 2007-03-15 21:41:04
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Savage wrote:
    > Uzytkownik "A-neta" <m...@s...pl> napisal

    > beda zapewne bardzo plakali ;)

    Jak wiecej osob pojdzie po rozum do glowy, to sie zmartwia. Ja wlasnie
    zabralem od nich swoj kredyt i dwoch moich kolegow rowniez. W sumie 1,2
    mln zlotych. Teraz A-neta, a zapewne nie tylko ona... To juz moze zaczac
    byc odczuwalne dla mBanku i mam nadzieje ze bedzie.

    Jarek

  • 5. Data: 2007-03-17 13:35:24
    Od: "WaSyL" <w...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    "Jarek Dukat" <n...@f...news> wrote in message
    > Jak wiecej osob pojdzie po rozum do glowy, to sie zmartwia. Ja wlasnie
    > zabralem od nich swoj kredyt i dwoch moich kolegow rowniez. W sumie 1,2

    na miejsce Ciebie i kolegow jest 15 nasteonych klientow, tak wiec ... nie
    bedzie zadnego zalu.

  • 6. Data: 2007-03-17 16:47:53
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>
    napisał w wiadomości news:etgqs4$6uh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > na miejsce Ciebie i kolegow jest 15 nasteonych klientow, tak
    > wiec ... nie bedzie zadnego zalu.

    No niby tak, tylko że tym nowym trzeba dać już o wiele lepsze
    warunki, niż mieli ci, którzy odchodzą (patrz casus tej promocji
    refinansowej, która była niedawno). A prawda jest taka, że wyniki
    sprzedażowe BRE w segmencie kredytów hipotecznych najlepsze nie
    są, a z danych dotyczących Krakowa i Multi, które mam, to są wręcz
    tragiczne. Nie sądzę aby w przypadku mBanku było dramatycznie
    inaczej. Więc prezentowana przez BRE postawa tylko do czasu
    pozostanie bezkarna. Inna rzecz, że 2% maksymalnej marzy, to może
    wcale nie jest tak bardzo źle...

    marekz

  • 7. Data: 2007-03-17 17:17:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Jarek Dukat" <n...@f...news> napisał w wiadomości
> [...]

    >>> 3,86 - 4,25% - marza 1,7%
    >>> 4,26 - 5,50% - marza 2%

    Informacja z dziś dla PLN:
    kredyt do 100k, pasmo marży od 1,3% do 1,5%
    kredyt pomiędzy 100k a 300k, pasmo marży od 1,1% do 1,3%
    kredyt powyżej 300k, pasmo marży od 0,9% do 1,1%.

    Konkretne marża uzalezniona od pierwotnego LTV, bardzo wąskie
    pasma...

    marekz