  • 1. Data: 2004-11-04 13:01:40
    Temat: mBanki i eMakler
    Od: "mogila" <m...@o...pl>

    Houk

    mBank wprowadza usluge eMakler czyli rach. maklerski.
    Czy Inteligo, VW, ew. inny bank tez pracuje nad czyms podobnym ?

  • 2. Data: 2004-11-04 13:05:30
    Temat: Re: mBanki i eMakler
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mogila <m...@o...pl> wrote:
    > mBank wprowadza usluge eMakler czyli rach. maklerski.
    > Czy Inteligo, VW, ew. inny bank tez pracuje nad czyms podobnym ?

    Noooo. Multi :))))
    I jeszcze ma cos takiego Bank BPH.
    Inne raczej nie planuja, bo to kosztowne, a klientow duzo w sumie tez nie
    ma. Chociaz po wysypie ostatnim inwestorow moze sie to zmieni

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-04 13:42:43
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    O e-Maklerze nie słyszałem. Proszę o wiecej informacji. Od kiedy? Prowizje?
    Itp.

  • 4. Data: 2004-11-04 16:07:30
    Od: "mogila" <m...@o...pl>

    > O e-Maklerze nie słyszałem. Proszę o wiecej informacji. Od kiedy?
    Prowizje?
    > Itp.

    Na poczatek maly forumowy watek :
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    54109&t=654109&sr=dd&pn=1

  • 5. Data: 2004-11-04 19:20:03
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "mogila" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Prowizje?
    > Na poczatek maly forumowy watek :
    > http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    54109&t=654109&sr=dd&p
    > n=1 M

    No to by było ciekawe - mieć wszystko w 1 banku - fundusze, konto
    maklerskie, ROR. Szkoda tylko, że właśnie w tym wątku autor (pracownik
    Mbanku) wspomina coś o ograniczeniu (eliminacji) zleceń PKC. To chyba
    niezbyt dobrze świadczy o takiej usłudze maklerskiej - pytanie czy w ogóle
    członek Giełdy może ograniczać sobie jakie zlecenia przyjmuje...

    --
    pozdrawiam,
    Adam

  • 6. Data: 2004-11-04 21:24:35
    Od: "Kuper" <k...@s...pl>

    >O e-Maklerze nie słyszałem. Proszę o wiecej informacji. Od kiedy? Prowizje?

    olek: Witam, czy mBank planuje w przyszłości wprowadzenie usług maklerskich?
    Mariusz1: Prosze wiecej napisac na temat eMaklera?
    ypse: offtopic : Kiedy eMakler ?
    Maciek_SFI: ok - odnośnie 3 pytań o usługę maklerską
    Maciek_SFI: prace są zaawansowane i możliwe że niedługo udostępnimy
    nietransakcyjne demo tego produktu. Wdrożenie komercyjne zaś
    Maciek_SFI: planujemy na II kwartał 2005 roku. Na początek będzie mozna
    obracać akcjami, obligacjami, PDA,PP oraz jednostkami miniWIG

    http://www.mbank.com.pl/mczat/2004-10-20.html