  • 1. Data: 2003-07-10 23:10:47
    Temat: mBankowy bubel
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Witam

    właśnie po 57 dniach oczekiwanie dostałem KK VE z mBanku, pomyślałem że dobrym
    elementem chroniącym przed niepowołanym użyciem będzie umieszczenie na niej mojej
    fotki. I cóż się okazało, fotka jest taka jaką wysłałem, ale nie wiem jak długo ona
    taką pozostanie, bo po 2 dniach używania zaczęło mi odpadać szare tło jakie ma moje
    zdjęcie. Po prostu farba przykleja się do folii jaką mam w portfelu i tam pozostaje,
    a na karcie pojawiają się wyblakłe, zaróżowione plamy po farbie.
    mLinka na mCzacie powiedziała mi że to można reklamować - hmmm to ja poczekam jeszcze
    ze 3 dni i jak odpadne cały z karty to do nich zadzwonię...

    pozdr
    david

  • 2. Data: 2003-07-11 07:53:58
    Temat: Re: mBankowy bubel
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    >właśnie po 57 dniach oczekiwanie dostałem KK VE z mBanku

    A po jakim czasie skontaktował się z Tobą kurier po odbiór dokumentów?
    Bo ja już czekam 40 dni; trzy razy interweniowałem u mLinek i nikt się ze
    mną jeszcze nie skontaktował.
    Więc wyjeżdżam na wakacje i luzuję sobie.

    --

    ERY

  • 3. Data: 2003-07-11 07:58:30
    Od: "krasnal" <k...@a...juni.gliwice.pl>

    Po złożeniu wniosku miałem maila już tego samego dnia, w drniu następnym
    miałem już potwierdzenie, że wniosek jest już zaakceptowany a po 5 dniach
    (wliczając sobotę i niedzielę) miałem telefon od agenta w celu umówienia sie
    na spotkanie (umówiłem się na poniedziałek)

    Krasnal

  • 4. Data: 2003-07-11 09:52:31
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > mną jeszcze nie skontaktował.
    > Więc wyjeżdżam na wakacje i luzuję sobie.

    13 maja o 18:45 składam wniosek o przyznanie KK VE
    14 maja o 8:53 wniosek jest wstępnie zaakceptowany,
    23 maja zadzwonił do mnie kurier i powiedział że ma do mnie za daleko i że
    nie przyjedzie no chyba że ja do niego, a papiery wysyła "gdzieś tam",
    29 maja dzwoniłem na mLinię by zamówić tzw. przyśpieszenie kontaktu
    (hahahaha - składanie tego zlecenia trwało 10 min.)
    3 czerwca dzwoniłem na mLinię z zapytaniem co z tym przyśpieszeniem -
    oczywiście niczego się nie dowiedziałem
    10 czerwca zadzwoniłem na mLinię by powiedzieć że już mnie cholera bierze -
    17 min. czekania i o dziwo dostałem nr do koordynatora kurierów
    10 czerwca 15:05 szybki telefon do niego - dostałem info że to on
    skontaktuje się z kurierem i przyśpieszy kontakt i kurier zadzwoni do mnie
    jeszcze dzisiaj
    11 czerwca telefon do koordynatora z wiadomością że kurier nie dzwonił -
    dostaję nr do kierownika kurierów na teren woj. podkarpackiego (miasta
    Rzeszowa nie było w wyborze przy składaniu wniosku o KK),
    11 czerwca telefon do kierownika kurierów - od niego dostałem nr do kuriera
    który zajmuje się obsługą mojego wniosku .
    11 czerwca telefon do kuriera, ten mi mówi że będzie 13 czerwca u mnie,
    13 czerwca - jest mi przykro ale będę 15 czerwca... no oki ....
    15 czerwca "nie wiem co mam powiedzieć ale jutro to już będę na pewno" ...
    no ale w końcu się udało,
    16 czerwca był u mnie kurier (po 33 dniach!!! - reklama mówi że kurier
    przyjeżdż do 14 dni od zaakceptowania wniosku).
    26 czerwca mail z mBanku że "zawiadamiają mnie z przyjemnością że wniosek
    został ostatecznie zaakceptowany" ...
    8 lipca pocztą przychodzi mi KK VE.....
    10 lipca z KK zaczyna schodzić zdjęcie...

    ...ręce opadają...

    pozdrawiam
    david

  • 5. Data: 2003-07-11 11:08:16
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    > 13 maja o 18:45 składam wniosek o przyznanie KK VE
    > 8 lipca pocztą przychodzi mi KK VE.....
    > 10 lipca z KK zaczyna schodzić zdjęcie...

    ladna historia :-)
    ja tez skladalem jakos tak :-) w maju, 3 rozmowy z kurierem, 2 telefony z
    infolinia, reklamacja :-)
    nie odmowilem wniosku, ale tez i zero reakcji
    chyba chca aby klient blagal ich na kolanach
    ps
    mam juz kk z innego banku, ktora w miedzyczasie sobie wyrobilem :-) i za
    polowe ceny jaka chcea w mb

  • 6. Data: 2003-07-12 23:10:17
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    Witam

    U mnie dokładnie to samo
    Farba ze zdjecia zlazi
    Mam karte Citka i tam ze zdjeciem nic sie nie dzieje
    Jutro bede dzwonil na mlinie z reklamacja

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 7. Data: 2003-07-14 21:08:17
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ps
    > mam juz kk z innego banku, ktora w miedzyczasie sobie wyrobilem :-) i za

    tia... wydaje mi sie ze mBank powinien cos zrobic se swoja obsługa
    (chodzi o te korespondencje i kurierow)

    ja zlozylem wniosek w maju na samym poczatku. kuriera odeslalem na poczatku
    czerwca, zaraz potem dosyłalem oryginalne potwierdzenie rezygnacji z innej
    karty (wczesniej ksero),
    wyslalem bezposrednio na otrzymany adres biura kredytow piorytetowym, no ale
    jak sie okazalo ze prawie
    po 2 tygodniach jeszcze tego dokumentu nie odnalezli to sie wkurzylem i
    wycofalem wniosek
    w Multibanku karte otrzymalem w miedzyczasie, po 2 tygodniach od zlozenia
    wniosku juz ja mialem.

    choc darze sentymentem mBank to jednak zastanawiam sie czy sie nie przeniose
    do Multi,

    z drugiej strony mozze znow dam szanse mBankowi, i moze w sierpniu znow
    zloze wniosek na KK.
    ta zlota ryba mnie przyciaga.

    pozdro
    SirmarK

  • 8. Data: 2003-07-17 13:07:12
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl>

    W artykule <beq59v$s2p$1@nemesis.news.tpi.pl> Mentos napisal(a):

    > Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > U mnie dokładnie to samo
    > Farba ze zdjecia zlazi
    > Mam karte Citka i tam ze zdjeciem nic sie nie dzieje

    I to oczywiście mBank jest winny temu, że farba złazi? :-)
    A dzisiaj upał. Może by tak zadzwonić do mLinii i reklamować?
    :-)

    BTW, duże jest to zdjęcie na karcie?

    Rafał, bardzo zadowolony z KK mBanku. Bez zdjęcia.
    --
    Rafał Ślubowski \\
    slubek[at]top.pl * /O `----.

  • 9. Data: 2003-07-17 13:34:40
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > :-)
    >
    > BTW, duże jest to zdjęcie na karcie?
    >
    > Rafał, bardzo zadowolony z KK mBanku. Bez zdjęcia.

    karta jest ładna, i w ogóle ale producent (czyli Oberthur) dał ciała
    produkując bubel w postaci zdjęcia, a kto sobie takiego kontrahenta wybrał
    ??? no ale ...

    zdjęcie ma wymiary 18x18mm umiejscowione w odległości 2mm od krawędzi w
    górnym lewym rogu :)))

    pozdr
    david

  • 10. Data: 2003-07-17 14:04:43
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl>

    W artykule <bf68mv$8kb$1@nemesis.news.tpi.pl> david napisal(a):

    > karta jest ładna, i w ogóle ale producent (czyli Oberthur) dał ciała
    > produkując bubel w postaci zdjęcia, a kto sobie takiego kontrahenta wybrał
    > ??? no ale ...

    Technologia nanoszenia elementów jednostkowych (np. zdjęcia) na dowolny
    materiał różni się od technologii produkcji wielkoseryjnej (karty). Nie wiem,
    czy Oberthur wcześniej robił zdjęcia na kartach i czy ma jakieś doświadczenia,
    ale jak znam życie, to ma już z mBankiem podpisaną umowę na dostarczanie
    kart. Czyli decydenci mBanku po przetestowaniu karty i stwierdzeniu, że jest
    bublem, musieliby zrywać umowę i szukać nowego kontrahenta. Albo uzyskać
    zapewnienie, że producent zmieni technologię (farby). IMHO wybraliby to drugie.
    Poczekamy, zobaczymy.

    Poza tym, od kawałka plastiku bardziej liczy się funkcjonalność z nim
    związana. IMHO of kors.

    Zastanawia mnie też, czy zdjęcie 18x18 jest "rozpoznawalne" na tyle,
    że faktycznie zwiększa bezpieczeństwo wykorzystania karty. I czy
    np.kasjer ma prawo odmówić wykonania transakcji dlatego, że mu się
    zdjęcie "nie podoba"? Bo np. jest zniszczone? Albo bo mu się wydaje,
    że zdjęcie nie przypomina twarzy klienta? Jest w jakimś regulaminie
    (niekoniecznie mBanku) punkt o konieczności zgodności "ze zdjęciem"?
    Czy jest więc sens zamieszczania swojego zdjęcia na karcie?

    > zdjęcie ma wymiary 18x18mm umiejscowione w odległości 2mm od krawędzi w
    > górnym lewym rogu :)))

    Hmmm, ten obszar w karcie bez zdjęcia zachodzi na pyszczek rybki.

    > david

    Pozdrawiam,
    --
    Rafał Ślubowski \\