  • 11. Data: 2003-10-01 16:03:41
    Temat: Re: [mBanku] nowa TPiO w
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:blesqj$aqc$1@inews.gazeta.pl...

    > Staniała izzykarta.

    oraz ubezpieczenie VE...

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2003-10-01 16:06:52
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    Macie racje cofam wszystko :-). Bije sie w piers.

    Andrzej

  • 13. Data: 2003-10-01 16:17:15
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    blesqj$aqc$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Staniała izzykarta.

    I do eMaksa trzykrotnie, nie?

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-10-01 16:28:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > I do eMaksa trzykrotnie, nie?

    ???

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-10-01 16:53:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    blevgs$jh1$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > ???

    No co? 36zl na 3 lata, a bylo 36zl na rok, to 3 razy taniej.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-10-01 17:17:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No co? 36zl na 3 lata, a bylo 36zl na rok, to 3 razy taniej.

    No rzeczywiście :-))) Czyli "Twoja" karta tanieje ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-10-01 17:25:06
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    blf2bo$sio$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > No rzeczywiście :-))) Czyli "Twoja" karta tanieje ;-)))

    No własnie :)

    Ciekawe, czemu tak obnizyli. Pewnie juz nie zostaly zadne prawie po 36zl u
    klientow (oprocz mojej ;)) - działanie zaporowe zrobiło swoje - i
    postanowili jednak zarobic choc troche w inny sposob - wydając te karty po
    zracjonalizowanej cenie.

    Jest tez prostsze wytlumaczenie: literówka w regulaminie. Albo w TOiP. Albo
    w obu ;))

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-10-02 11:46:33
    Od: "maja" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > blevgs$jh1$...@i...gazeta.pl,

    > No co? 36zl na 3 lata, a bylo 36zl na rok, to 3 razy taniej.
    >
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    skąd masz info, że to jest na 3 lata - dzwoniłam na mLinię i powiedzieli mi,
    że jest, tak jak było, na rok

    pozdr
    maja

  • 19. Data: 2003-10-02 11:57:36
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    blh3bg$e4p$...@n...news.tpi.pl,
    maja <m...@g...pl>:

    [dotyczy VE debetowej do eMax]

    > skąd masz info, że to jest na 3 lata

    Z regulaminu na WWW - w dniu wczorajszym. Ale uwaga: dziś juz nie ma tego
    zapisu!
    Nie tylko ja go widzialem, na Forum sa slady, ze inni tez to przeczytali.

    > dzwoniłam na mLinię i
    > powiedzieli mi, że jest, tak jak było, na rok

    No to ja Ci powiem, ze godzine temu mLinia na mCzacie powiedziala, ze wydają
    na 3 lata, natomiast oplate 36zl pobieraja co roku, jak za kredytowa.
    Jak zapytalem, na jakiej podstawie (trzykrotnie) - odpowiedzialo mi
    milczenie...

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-10-02 13:24:29
    Od: "Łukasz" <l...@W...onet.pl>

> [...]
    > na 3 lata, natomiast oplate 36zl pobieraja co roku, jak za kredytowa.
    > Jak zapytalem, na jakiej podstawie (trzykrotnie) - odpowiedzialo mi

    Tutaj wyjaśnienie - zarówno dziwnej (pozornej) zmiany okresu ważności karty jak
    i opłaty za kartę do eMAXA:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=949
    07&t=94873

    Pozdrawiam,