  • 1. Data: 2009-01-15 18:49:37
    Temat: mIKE fundusze & wypłata transferowa
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam.
    Planuję dokonać wypłaty transferowej z mIKE Fundusze, które posiadam w
    mBanku. Ktoś może mi powiedzieć jak tego dokonać? Czy trzeba wypełniać
    jakieś specjalne formularze? Jeżeli tak gdzie mogę je znaleźć i na jaki
    adres powinienem je wysłać?

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2009-01-15 18:51:34
    Temat: Re: mIKE fundusze & wypłata transferowa
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gknvop$o7$1@news.interia.pl...
> [...]
    > mBanku. Ktoś może mi powiedzieć jak tego dokonać? Czy trzeba wypełniać
    > jakieś specjalne formularze? Jeżeli tak gdzie mogę je znaleźć i na jaki

    Zadzwoń na mLinię, a na e-maila przyślą Ci formularze.
    Wcześniej musisz mieć nowe IKE założone.

  • 3. Data: 2009-01-15 19:33:10
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Robert Wicik" news:gko0jb$m78$1@news.onet.pl

    > Zadzwoń na mLinię, a na e-maila przyślą Ci formularze.
    > Wcześniej musisz mieć nowe IKE założone.

    Nowe IKE jest już założone :) Na mLinie jeszcze nie dzwoniłem z obawy, że
    wszystko skończy się na tekstach typu, że nie możemy Panu pomóc, nie wiem
    itp. ;)

    Z twojej wypowiedzi mam rozumieć, że wystarczy telefon na mLinie i
    przedstawienie sytuacji tj. że chcę dokonać wypłaty transferowej z mIKE
    fundusze.

    A co do tych formularzy - mam nadzieję, że przyślą formularze dotyczące
    wypłaty transferowej z mIKE fundusze a nie z mIKE lokaty, bo tylko ten
    ostatni znalazłem na stronie mBanku.

    A i jeszcze jedno. Rozumiem, że w przypadku dokonywania wypłaty transferowej
    z mIKE fundusze wszystko odbędzie się na zasadzie kontaktu w obszarze Ja <->
    mBank i nie będą potrzebne żadne wycieczki do POK sprzedających jednostki
    TFI Skarbiec itp.?

    Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie :)

  • 4. Data: 2009-01-15 22:58:14
    Od: c...@g...com

    On 15 Sty, 20:33, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

> [...]
    > mBank i nie będą potrzebne żadne wycieczki do POK sprzedających jednostki
    Nie byłbym taki pewien - w końcu mBank to pośrednik a stroną umowy
    jest TFI Skarbiec.
    http://www.skarbiec.pl/oferta/ike/jak_otworzyc - u dołu jest
    oświadczenie obejmujące również wypłatę transferową. Dokument trzeba
    będzie chyba poświadczyć w DI BRE.
    Proponuję skontaktować się ze Skarbcem - tam powinni udzielić
    kompetentnych informacji.

  • 5. Data: 2009-01-15 23:35:50
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    <c...@g...com>
    .googlegroups.com

    > Proponuję skontaktować się ze Skarbcem - tam powinni udzielić
    > kompetentnych informacji.

    Napisałem do nich e-maila. Zobaczymy co z tego wyniknie.

  • 6. Data: 2009-01-16 09:00:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote in message
    > <c...@g...com>
    .googlegroups.com

    > Napisałem do nich e-maila. Zobaczymy co z tego wyniknie.

    Zadzwon. Na maila odpowiedza za 30 dni albo wcale.

  • 7. Data: 2009-01-16 14:27:47
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Napisałem do nich e-maila. Zobaczymy co z tego wyniknie.

    Koniecznie musisz kombinować jak koń pod górę?
    Zadzwoń na mlinię. Niczego nie będziesz musiał poświadczać w DI BRE. Zrobi
    to za ciebie identyfikator i telekod równie dobrze jak dowód osobisty
    klientów, którzy ID i telekodu nie posiadają, gdyż nie korzystali z
    pośrednictwa mBanku, który to ma różne sposoby na identyfikację klienta,
    ale nie poprzez maila. Twojego maila powinni po prostu olać, gdyż
    zabraknie im pewności, że ty to ten co przedstawia się w mailu.

  • 8. Data: 2009-01-16 14:51:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "K.K." <z...@h...oraz.pl> wrote in message

    > ale nie poprzez maila. Twojego maila powinni po prostu olać, gdyż
    > zabraknie im pewności, że ty to ten co przedstawia się w mailu.

    Sadzisz, ze do wyslania formularza jest potrzebna szczegolowa identyfikacja?
    Ciekawe podejscie, bo kazdy moze sobie anonimowo sciagnac z www.

    Jeśli chcesz:
    zmienić dane osobowe swoje lub osób uprawnionych lub pełnomocników
    ustanowić lub odwołać pełnomocnictwo do Twojego IKE-SKARBIEC
    wskazać, zmienić, odwołać lub zmienić dane osób uprawnionych
    wypowiedzieć umowę o prowadzenie IKE
    złożyć wniosek o wypłatę/wypłatę transferową środków zgromadzonych na IKE
    dokonać zmiany portfela inwestycyjnego
    lub zmiany alokacji
    zmienić Fundusz w ramach portfela indywidualnego
    ustanowić lub znieść zastaw
    złożyć wniosek o umowę dotyczącą składania zleceń za pośrednictwem środków
    łączności
    pobierz i wypełnij niniejszy formularz Oświadczenia
    http://www.skarbiec.pl/repository/dokumenty/material
    y_inne/oswiadczenie_ike.pdf

    MK

  • 9. Data: 2009-01-16 22:47:48
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Sadzisz, ze do wyslania formularza jest potrzebna szczegolowa
    > identyfikacja? Ciekawe podejscie, bo kazdy moze sobie anonimowo
    > sciagnac z www.
    Ściągnąć z www Skarbca tak, masz rację, tylko po co ma to robić klient
    mIKE fundusze?
> [...]
    /.............../
    > pobierz i wypełnij niniejszy formularz Oświadczenia

    I niemal miałbyś rację, gdyby nie jeden dość istotny szczegół zawarty
    także w temacie wątku. Otóż jego autor o mIKE fundusze wspomina, a ty
    wyskoczyłeś z IKE-SKARBIEC. Podmiot prowadzący ten sam, ale dalej to już
    niemal same różnice, z zapisami umowy i regulaminu włącznie.

  • 10. Data: 2009-01-17 12:38:42
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "K.K." news:49710e9c$1@news.home.net.pl

> [...]
    > wyskoczyłeś z IKE-SKARBIEC. Podmiot prowadzący ten sam, ale dalej to już
    > niemal same różnice, z zapisami umowy i regulaminu włącznie.

    Panowie już nie trzeba się kłócić. :) Dowiedziałem się co i jak - jest
    dobrze :)