  • 1. Data: 2004-11-25 14:14:39
    Temat: mLOKATA wyżej oprocentowana
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mBank podnosi oprocentowanie mLOKAT. Klienci, którzy od 26 listopada do 15
    grudnia założą lub odnowią wygasającą mLOKATĘ, będą mogli skorzystać z
    najlepszego na rynku oprocentowania.
    a.. mLOKATA 3-miesięczna: 6,40%
    a.. mLOKATA 6-miesięczna: 6,55%
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7570

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-25 14:40:25
    Temat: Re: mLOKATA wyżej oprocentowana
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:co4pe4$q3a$1@news.onet.pl...
    > mBank podnosi oprocentowanie mLOKAT. Klienci, którzy od 26 listopada do 15
    > grudnia założą lub odnowią wygasającą mLOKATĘ, będą mogli skorzystać z
> [...]

    No to ING pokonany ;-)
    Przy okazji fundusze rynku pieniężnego też odpadają... - ciekawe co to
    znaczy?

    Pozdr.
    RJCz
    ======================

    Polska Wolna Encyklopedia Sieciowa

    zajrzyj na: http://pl.wikipedia.org/

  • 3. Data: 2004-11-25 14:50:10
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No to ING pokonany ;-)
    > Przy okazji fundusze rynku pieniężnego też odpadają... - ciekawe co to
    > znaczy?

    znaczy to ze mbank swoja polityka spowodowal znaczny odplyw depozytow i
    teraz musi znow walczyc o klientow :-))

    D.

  • 4. Data: 2004-11-25 15:20:09
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

> [...]
    > mBank podnosi oprocentowanie mLOKAT. Klienci, którzy od 26 listopada do 15
    > grudnia założą lub odnowią wygasającą mLOKATĘ, będą mogli skorzystać z

    Czyl znowu najabrdziej przegrywają Ci, którzy akurat w tym terminie będą
    ciągle "w trakcie" lokaty :(

    Pozdr
    Onzo

  • 5. Data: 2004-11-25 15:48:18
    Temat: Re: Re: mLOKATA wyżej oprocentowana
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >Czyl znowu najabrdziej przegrywają Ci, którzy akurat w tym terminie będą
    >ciągle "w trakcie" lokaty :(

    a mi sie koncza 4-go i 5-go gruidnia i juz chcialem je zrywac, wlasnie
    chyba z tego zrezygnowalem :-)

  • 6. Data: 2004-11-25 21:10:54
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Rafał J. Czekała wrote:

    > No to ING pokonany ;-)
    > Przy okazji fundusze rynku pieniężnego też odpadają... - ciekawe co to
    > znaczy?

    No dobrze, ale 6,55% (6 mies)
    po odjeciu podatku (20% ?) daje 5,24 %.
    W VWBanku rentier plus na 6 miesięcy to 5,40% (bez podatku).
    Wiec chyba lepiej? :>

    Pozdrawiam
    Ralf