  • 1. Data: 2010-12-07 11:57:04
    Temat: mMarketoidy wyprodukowały coś wartego uwagi
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Nie przewidywałem, że kiedykolwiek pochwalę <tfu!> marketingowców </
    tfu!> mBanku:

    http://www.youtube.com/watch?v=se1E0ANJ29w

    Fajne!

  • 2. Data: 2010-12-07 17:21:00
    Temat: Re: mMarketoidy wyprodukowały coś wartego uwagi
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-12-07 12:57, Tomek z Wawy pisze:
    > Nie przewidywałem, że kiedykolwiek pochwalę<tfu!> marketingowców</
    > tfu!> mBanku:
    > http://www.youtube.com/watch?v=se1E0ANJ29w

    Nie wiem czy już było:
    <http://www.youtube.com/watch?v=sG3-WQ4vqm8&feature=
    channel>
    Jeżeli ktoś miał jeszcze złudzenia o co z wujem chodzi, to wyjaśnia
    sprawę.

  • 3. Data: 2010-12-08 17:24:23
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-07 12:57, Tomek z Wawy pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=se1E0ANJ29w

    "Liczba logowań jest zbliżona do liczby ludności Indii".

    No dobra, może i jest ale jakiś związek między jednym a drugim?

    Czemu nie:

    każde logowanie to jakbyś pogłaskać jedną Chinkę po pupie?
    e to może być za mało... może po biuście, w końcu jest podwójny?

    trochę fantazji...

    KillJohn