  • 11. Data: 2012-11-05 08:13:22
    Temat: Re: mSaver w pigułce
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-24 14:16, SQLwiel pisze:

    > Ja, stary jak najbardziej, nie tylko klient - żadnego delfina ani innego
    > śmierdziastwa nie posiadam, a % lecą jak należy.

    a można gdzieś sprawdzić, czy jest te 7% w promocji czy trzeba na słowo
    wierzyć mBankowi??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2012-11-05 08:43:24
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-11-05 08:13, lolekanabolek pisze:

    > a można gdzieś sprawdzić, czy jest te 7% w promocji czy trzeba na słowo
    > wierzyć mBankowi??

    dobra, już znalazłem, dla tych co nie wiedzą, trzeba sobie wygenerować
    pdf z historią mSavera

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2012-11-05 08:58:38
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-05 08:43, lolekanabolek pisze:

    > dobra, już znalazłem, dla tych co nie wiedzą, trzeba sobie wygenerować
    > pdf z historią mSavera

    ... a niech mnie łaskawie ktoś poratuje "pigułką" i oświeci jak to jest
    z wylewaniem z mSavera? Bo huśtnąłem się w szacunkach i niebezpiecznie
    zbliżyłem się do 10k.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 14. Data: 2012-11-05 09:10:10
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 08:59:10 UTC+1 użytkownik SQLwiel napisał:
    > ... a niech mnie łaskawie ktoś poratuje "pigułką" i oświeci jak to jest
    >
    > z wylewaniem z mSavera? Bo huśtnąłem się w szacunkach i niebezpiecznie
    >
    > zbliżyłem się do 10k.

    Ja właśnie drobną sunę wylałem. Co prawna się nie "huśtnąłem" ale mBank mi doliczył
    niespodziewanie jakieś odsetki w chwili przystąpienia do promocji.

  • 15. Data: 2012-11-05 10:43:29
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    No

> [...]
    > ... a niech mnie łaskawie ktoś poratuje "pigułką" i oświeci jak to jest
    > z wylewaniem z mSavera? Bo huśtnąłem się w szacunkach i niebezpiecznie

    Normalnie, robisz przelew własny z mSavera i po sprawie. Tylko pierwszy w miesiącu
    kalendarzowym jest bezpłatny. Jak z eMax+, tyle że tu nie masz odbiorcy
    zdefiniowanego.

    Pozdrawiam
    Michał M