  • 1. Data: 2011-06-28 09:02:35
    Temat: mTRANSFER <--> Blue Cash
    Od: "michal.sa" <m...@g...com>

    Czy wypłata środków z karty kredytowej mTRANSFER-em wciąż działa?

    Pozdrowienia,
    ms

  • 2. Data: 2011-06-28 09:13:23
    Temat: Re: mTRANSFER <--> Blue Cash
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-06-28 11:02, michal.sa pisze:
    > Czy wypłata środków z karty kredytowej mTRANSFER-em wciąż działa?

    jeszcze 5 dni temu na pewno dzialala :)

  • 3. Data: 2011-06-28 13:07:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "pawlin" <p...@f...com> napisał w wiadomości

    > jeszcze 5 dni temu na pewno dzialala :)

    ja tam wolę jak termin spłaty jest pod koniec miesiąca

  • 4. Data: 2011-06-28 13:32:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-28, michal.sa <m...@g...com> wrote:

    > Czy wypłata środków z karty kredytowej mTRANSFER-em wciąż działa?

    Ja wprawdzie korzystam z Multi Transfer, ale dzisiaj działa ok,
    więc jak sądzę nie będzie z tym problemów także w mBanku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2011-06-28 13:55:50
    Temat: Re: mTRANSFER
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-28 11:02, michal.sa pisze:

    Az tak bolalo, zeby sobie samemu sprawdzic i nie drazyc tematu?

  • 6. Data: 2011-06-28 20:41:19
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pawlin" <p...@f...com> napisał w wiadomości

    > ja tam wolę jak termin spłaty jest pod koniec miesiąca

    Dzialac to dziala, tylko takie male pytanko
    TOiP mBanku mowi o przelewach z KK - 7zl / 3%
    oraz ZERO przy mTransferze
    _w_ramach_platnosci_ - w domniemaniu moim za towary/uslugi)
    wiec pytanko czy napewno "usluga" BlueCash
    defacto przelew z KK jest traktowana jako mTransfer ?
    bo w tym ukladzie widze pewna sprzecznosc :D

  • 7. Data: 2011-06-28 20:45:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-28, Waldek <s...@n...cpam> wrote:

    [...]

    > Dzialac to dziala, tylko takie male pytanko
    > TOiP mBanku mowi o przelewach z KK - 7zl / 3%

    To są przelewy z interfejsu mBanku...

> [...]
    > wiec pytanko czy napewno "usluga" BlueCash
    > defacto przelew z KK jest traktowana jako mTransfer ?
    > bo w tym ukladzie widze pewna sprzecznosc :D

    Jest realizowana przez mTransfer, prawda?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2011-06-28 20:52:17
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > On 2011-06-28, Waldek <s...@n...cpam> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To są przelewy z interfejsu mBanku...

    > Jest realizowana przez mTransfer, prawda?

    No tak by to wygladalo (nie korzystalem b.dawno)
    wiekszosc "szybkich platnosci" realizuje z Inteligo
    mam saldo debetowe wiec i pewnosc ze starczy srodkow ;)

  • 9. Data: 2011-06-28 21:26:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-28, Waldek <s...@n...cpam> wrote:

    [...]

    > No tak by to wygladalo (nie korzystalem b.dawno)
    > wiekszosc "szybkich platnosci" realizuje z Inteligo
    > mam saldo debetowe wiec i pewnosc ze starczy srodkow ;)

    To policz różnicę w odsetkach :)
    Np. 40 zł (za przelewy) + 0 zł odsetek vs. odsetki od 40k kredytu
    odnawialnego oprocentowanego na 14-15%, czy ile tam teraz dają. :)
    Chociaż oczywiście należy mieć świadomość że taki karciany to może
    się nagle skończyć, bo usługi nikt przecież nie gwarantuje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2011-06-28 23:46:02
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

> [...]
    > Chociaż oczywiście należy mieć świadomość że taki karciany to może
    > się nagle skończyć, bo usługi nikt przecież nie gwarantuje.

    No to policze,
    ale chyba nie bardzo nam chodzi o to samo :D
    Roznica w tym, ze ja Inteligo traktuje jako "elektroniczna portmonetke"
    do roznych drobnych zakupow - zwlaszcza przez net ;)
    Na ogol na r-ku zawsze tam jakas stowka lezy, wiec oplat za konto brak,
    Karta zaplacic 100-we/m-c tez nie problem wiec znow oplaty brak.
    Debet 2 klz to koszt 1zl/mc - jesli zrobie, to splacam go zaraz przelewem.

    Natomiast KK jako taka z odpowiednio wyzszym limitem
    traktuje bardziej "powaznie" i staram sie nie uzywac do platnosci
    sieciowych.
    eKarta w mBanku = 25zl, tu debetowka (z debetem) na prawach kredytowej
    kosztuje mnie raptem 12 i jest bardziej "elastyczna"

    Ps.
    za 6 lat korzystania z debetu inteligo potracilo mi
    .... hmmm, az sprawdze w szczegolach rachunku
    Odsetki ujemne zaksięgowane od otwarcia rachunku 4,41 PLN :D