  • 1. Data: 2010-12-25 10:05:53
    Temat: mTransfer z KK mBanku
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Ostatnio Simple Man napisał "Dzięki tej usłudze (mTransfer z KK
    mBanku) zarobiłem już kilkaset PLN"

    Możecie mi wyjasnić o co w tym chodzi i jak na tym zarabiać ?

    Damian

  • 2. Data: 2010-12-25 10:10:47
    Temat: Re: mTransfer z KK mBanku
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 25 Gru, 11:05, "Damian News" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > mBanku) zarobiłem już kilkaset PLN"
    >
    > Możecie mi wyjasnić o co w tym chodzi i jak na tym zarabiać ?

    Robisz przelew z kart kredytowej.
    Środki przelewasz na rachunek oszczędnościowy, krótkoterminowa lokatę
    lub na cokolwiek innego co w ciągu kilkudziesięciu dni przyniesie
    jakiś zysk.
    Przed upływem grace period wycofujesz środki z inwestycji by spłacić
    kartę.
    To co zostało to Twój ZYSK.

  • 3. Data: 2010-12-25 11:13:46
    Od: daro <d...@o...pl>

    > Robisz przelew z kart kredytowej.

    No ale jak? Zwykły przelew to od razu prowizja...
    --
    D.

  • 4. Data: 2010-12-25 11:30:03
    Temat: Odp: mTransfer z KK mBanku
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio Simple Man napisał "Dzięki tej usłudze (mTransfer z KK
    > mBanku) zarobiłem już kilkaset PLN"
    >
    > Możecie mi wyjasnić o co w tym chodzi i jak na tym zarabiać ?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&rls=com.microsoft:
    pl&q=darmowy+mTransfer+z+KK+mBanku+bluecash&btnG=Szu
    kaj&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

  • 5. Data: 2010-12-25 11:30:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-25 12:13, daro pisze:

    > No ale jak? Zwykły przelew to od razu prowizja...

    Zadaj sobie chociaz odrobine trudu i poszukaj w archiwum.

  • 6. Data: 2010-12-25 14:33:17
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > Zadaj sobie chociaz odrobine trudu i poszukaj w archiwum.

    A dziala to jeszcze?

  • 7. Data: 2010-12-25 15:22:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 25 Dec 2010 02:10:47 -0800, Tomasz [Bubon] wrote:

    > To co zostało to Twój ZYSK.

    Mam nadzieję, że P.T. Koledzy opodatkują się z tego przychodu ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 8. Data: 2010-12-25 15:38:19
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Mam nadzieję, że P.T. Koledzy opodatkują się z tego przychodu ;-)

    Robiłeś sobie badania na poziom wazeliny we krwi? :)
    --
    marfi

  • 9. Data: 2010-12-25 16:34:27
    Od: daro <d...@o...pl>