  • 11. Data: 2009-06-22 12:48:09
    Temat: Re: macie tu swoje elity /durne/ i gazeta to puscila....
    Od: "jan kowalski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy pozdrowienia od niezatapialnych....

    06,Borusewicz_zaprosil_Gawronika_i_Stoklose_do_Senat
    u.html?skad=rss

  • 12. Data: 2009-06-22 17:02:48
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    |i że Kurtyka kabluje na Przewoźnika

    a to akurat prawda, i - przypominam, że pan K :( [zdecydowanie go po prostu! nie
    lubię] - to była kandydatura PO !
    Barbara

    4177 (20090622) __________

  • 13. Data: 2009-06-22 17:14:57
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    | Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    | Wiadomo, chyba chodziło o doktoraty pisane w PRL-u.
    | Może to jakaś samokrytyka była.

    no cóż !
    powiem tylko tyle, że ówczesne doktoraty i habilitacje - [poza nielicznymi
    wyjątkami - były naprawdę na poziomie - w przeciwieństwie do tych dzisiejszych!

    Usiłuje się szukać różnych dziwnych restrykcji, zamiast wymagać od osób
    odpowiedzialnych za nadzór nad seminarzystami mgr i dr - bo tu leży podstawowa
    przyczyna "lewych" lub też prymitywnych prac pseudo-naukowych !
    A przypomnę, że kilka osób - co najmniej - zaprezentowało nam poziom swoich tzw.
    promotorów - to bez "" nie sposób ich nazwać w ten sposób.

    To, co serwuje niejaka H. - min. od MEN - to też niezły skandal - po prostu
    przygotowuje się nieuków na przyszłość !!!! - innymi słowy zmierza się do
    osiągnięcia takiego poziomu głupoty, by nie zachodził proces analizy poziomu
    głupoty w reklamach TV !!!!
    no ale na każdym kroku pada magiczne słowo "wiedza", "wiedza", "wiedza" - tyle -
    że to pustosłowie !
    Czy mam do tego dodać coś jeszcze?
    a zapewniam, że naprawdę wiem, o czym mówię !!!!

    moje myśli ostatnio zmierzają w kierunku "spiskowej teorii dziejów", czyli m.in.
    wczoraj prezentowanych w TV - "Aniołów" - ktoś oglądał i myślał przy tym?
    chętnie zamienię kilka myśli na ten temat :)

    pozdrówka :)
    Barbara

    4177 (20090622) __________

  • 14. Data: 2009-06-22 18:11:49