  • 1. Data: 2006-03-09 11:38:32
    Temat: maestro
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Po jakim kursie są przeliczane transakcje bezgotówkowe w euro kartą
    maestro.Mam kartę w ing i prowizji nie biorą,tak mi powiedziano.Ale po jakim
    kursie przeliczane są transakcje odesłano mnie do maestro,nie mogę tego
    znaleźć.I jeszcze jedno,czy w niemczech maestro jest wszędzie akceptowana?
    dziekuję za podpowiedź

  • 2. Data: 2006-03-09 11:47:32
    Temat: Re: maestro
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    jakim
    > kursie przeliczane są transakcje odesłano mnie do maestro,nie mogę tego

    Dowiesz się jak zapłacisz. wcześnie raczej "się nie da".

    > I jeszcze jedno,czy w niemczech maestro jest wszędzie akceptowana?

    Raczej słabo. Jak już, to najczęściej stacje benzynowe, szmatexy, sklepy z
    elektroniką...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2006-03-09 17:13:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret"

    > Dowiesz się jak zapłacisz. wcześnie raczej "się nie da".

    da sie - na www.ing.pl -> oferta dla klientow indywid. -> kursy walut
    masz wybor daty i mozez sprawdzic ze przeliczenie sie zgadza
    stosuja kurs sprzedazy EUR, np. dzis 3,9409
    i wbrew pozorom nie jest to najgorszy kurs jak sie porowna z innymi
    bankami
    *** blad ***

  • 4. Data: 2006-03-09 17:58:09
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > stosuja kurs sprzedazy EUR, np. dzis 3,9409
    > i wbrew pozorom nie jest to najgorszy kurs jak sie porowna z innymi

    Mam wrażenie, że inicjator wątku nie pytał o kursy z przeszłości.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2006-03-09 21:38:31
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

> [...]
    > stosuja kurs sprzedazy EUR, np. dzis 3,9409
    > i wbrew pozorom nie jest to najgorszy kurs jak sie porowna z innymi

    Czy aby napewno stosowany jest ten kurs.To dlaczego informator z ing mi tego
    nie powiedział tylko odsyłał mnie do maestro.Hm ,czyżby mieli tak
    niekompetentnych pracowników.

    raz jeszcze dziękuję za odpowiedź

    pzdr minoryt

  • 6. Data: 2006-03-09 21:55:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret"
    > Mam wrażenie, że inicjator wątku nie pytał o kursy z przeszłości.

    masz ciekawe wrazenia :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2006-03-09 22:07:16
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "minoryt"

    > Czy aby napewno stosowany jest ten kurs.

    sprawdz http://tinyurl.com/om93e
    od lat testuję różne karty i akurat z ing nie ma problemu.
    czy to zwykly Maestro czy przedplacony "podroznik"
    kursy biorą z www. Tylko nie z dnia operacji a na ogol 2 dni potem,
    z dnia rozliczenia transakcji
    *** blad ***

  • 8. Data: 2006-03-09 22:57:10
    Od: "Marcin" <m...@p...pl>

> [...]
    > znaleźć.I jeszcze jedno,czy w niemczech maestro jest wszędzie akceptowana?

    jesli masz karte maestro do konta walutowego euro
    to nie ma zadnego przeliczania - jest 1:1

    Marcin

  • 9. Data: 2006-03-09 23:30:18
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    > od lat testuję różne karty i akurat z ing nie ma problemu.
    > czy to zwykly Maestro czy przedplacony "podroznik"
> [...]

    Smuci mnie jednak że maestro w niemczech nie jest wszędzie
    akceptowana(((,ale nie wiem czy kolega wyżej napisał prawdę .Mam zamiar
    kupic auto w salonie i myslałem że można tam płacic bez problemu kartą,a nie
    chcę wozić przy sobie wiekszej gotówki.

    minoryt

  • 10. Data: 2006-03-10 05:50:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Smuci mnie jednak że maestro w niemczech nie jest wszędzie
    > akceptowana(((,ale nie wiem czy kolega wyżej napisał prawdę .

    Kolega sobie żartował, a Niemcy w akceptowaniu kart są sto lat za nami...

    > Mam zamiar kupic auto w salonie i myslałem że można tam płacic bez
    problemu kartą,

    pl.rec.humor

    > a nie chcę wozić przy sobie wiekszej gotówki.

    Czy to jakiś specjalny salon czy dowolny, w miarę popularnej marki?
    Jeśli to drugie, to pieniążki możesz podjąć przed granicą i zostanie tylko
    przewieźć te parę kilometrów przez granicę.
    Chyba, że będziesz sam, a tych pieniążków jest dużo, to lepiej może założyć
    konto z bezpłatną wypłatą w którymś z bankomatów (np.
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/ - nie wiem jak z limitami wypłat)?
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret