  • 41. Data: 2009-07-14 10:46:14
    Temat: Re: mam wyrzuty sumienia
    Od: "Krzychu" <K...@g...pl>

    > Nadal masz wyrzuty sumienia na tych swoich S-kach? :-)

    pewnie sie odwrocil dzis na 1796 :)

  • 42. Data: 2009-07-14 11:12:08
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Krzychu wrote:

    > pewnie sie odwrocil dzis na 1796 :)

    Spokojnie, jeszcze wróci do spadków. Zmniejszyłem zaangażowanie, jak
    wyczułem zmianę trendu krótkoterminowego, więc wielkiej straty tego co
    zarobiłem nie ma. Nadal wierzę w S. No ale cóż zobaczymy o 14:30. Jak
    wyniki będą złe, to okaże się, że cały ten wczorajwszy wystrzał w USA był
    nic nie wart.

  • 43. Data: 2009-07-14 11:36:35
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Delfino Delphis wrote:

> [...]
    > zarobiłem nie ma. Nadal wierzę w S. No ale cóż zobaczymy o 14:30. Jak
    > wyniki będą złe, to okaże się, że cały ten wczorajwszy wystrzał w USA był

    W ogóle wydaje mi się, że teraz jest chyba dobry moment na zajmowanie
    krótkich pozycji z bliskim stopem. Wiele stracić nie można, a jak spadnie,
    to solidnie.

  • 44. Data: 2009-07-14 11:56:23
    Od: "Krzychu" <K...@g...pl>

    wlasnie tak sobie pomyslalem czy zdazyly sie kiedys widly na fw ktorych nie
    puscili do konca sesji ?

    widzial ktos kiedys cos takiego ?

    pozdr