  • 11. Data: 2011-07-06 13:45:57
    Temat: Re: [mbąk] sfi mbanku opinie
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-07-06 14:51, r...@k...pl pisze:

    > Raczej chciałeś napisać -- nie wszystkie fundusze są pod parasolami.

    a co to ma wspolnego z platforma na ktorej te fundusze sa sprzedawane?

  • 12. Data: 2011-07-06 15:06:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 06 Jul 2011 15:45:57 +0200, w <4...@f...com>, pawlin

    > a co to ma wspolnego z platforma na ktorej te fundusze sa sprzedawane?

    A co ma mieć?

  • 13. Data: 2011-07-06 15:23:19
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > marcin <m...@m...ru> napisał(a):

    Dziękuję Grupowiczom za merytoryczne wypowiedzi. W ramach humoru proponuję
    poczytać, jak to niektórzy sami sobie szkodzą przy pomocy FI:

    http://www.money.pl/forum/temat,6,773685,773685,15,0
    ,sfi;mbank-u;-;jedno;wielkie;oszustwo.html

    pozdr
    m :)

  • 14. Data: 2011-10-14 15:08:17
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-07-2011 o 14:51:18 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Tue, 05 Jul 2011 23:50:55 +0200, w <iv010a$22bb$1@opal.icpnet.pl>,
    > RobertS

    > Raczej chciałeś napisać -- nie wszystkie fundusze są pod parasolami.

    gorzej:

    nie wszystkie fundusze jednego TFI są pod jednym parasolem - mogą być pod
    dwoma parasolami.
    Czyli przy zmianie parasola "mokniesz" podatkiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.