  • 11. Data: 2004-01-29 11:39:59
    Temat: Re: mbank COFNĄŁ opłaty
    Od: "racoon" <r...@p...fm>

    > Jeśliby okazało się to co w temacie, to ilu z was by wróciło???

    Nie masz co robić chyba, bo bzdury wypisujesz konkretne.

  • 12. Data: 2004-01-29 11:44:20
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan" <J...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśliby okazało się to co w temacie, to ilu z was by wróciło???
    >
    > Jan

    (wtrace sie poza tematem - uzywasz nicka "Jan" - ja piszac z pracy pojawiam
    sie jako nadawca "jan" - prosze nie mylic nas ze soba ;>
    poza tym ok, zostan jako "Jan", ja w swoich outlookach pozmieniam nadawce na
    jedankowego "janke(at)poczta.onet.pl" badz krocej "janke"
    malo istotne dla grupy, jednak by sie nie mieszalo
    pozdrawiam
    zbyszko janke)

  • 13. Data: 2004-01-29 11:54:37
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Paweł Mik" <m...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > A co do powyższego pytania - raczej nie powinno sie śrać gdzie popadnie bo
    > potem mozna przypadkowo wleść we własne gówno!

    Ot .. i niech to nam przyświeca ...

    SP na L4

  • 14. Data: 2004-01-30 12:33:10
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > No do cholery jasnej! WON!

    Twoja kultura mnie powala!!! Dosłownie!!! Polska potrzebuje więcej takich
    ludzi jak Ty!!!
    ;-))

    pzdr,
    michal

  • 15. Data: 2004-01-30 17:55:45
    Temat: Re: mbank COFNˇŁ opłaty
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 13:33:10 +0100, "Michał" <m...@g...pl>
    wrote:

    >Twoja kultura mnie powala!!! Dosłownie!!! Polska potrzebuje więcej takich
    >ludzi jak Ty!!!

    Glenn to przeciez kobieta, a nie czlowiek. ;) Waleriany dla niej. ;)

  • 16. Data: 2004-01-30 20:23:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

    > Glenn to przeciez kobieta, a nie czlowiek. ;)

    Devnull lecisz do KF - jesteś nudny i zaśmiecasz mi ekran.

    > Waleriany dla niej. ;)

    Sam się napij - może szybciej sie pozbierasz po zdradzie przez mbank.

  • 17. Data: 2004-01-30 20:35:18
    Temat: Re: mbank COFN?Ł opłaty
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 21:23:44 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Devnull lecisz do KF - jesteś nudny i zaśmiecasz mi ekran.

    Emotikonow juz nie widzisz?

    Wiesz, ze w jezykach krajow srodziemnomorskich na okreslenie czlowieka i
    mezczyzny maja dokladnie to samo slowo, a tyko kobieta jest okreslana innym.

    >Sam się napij - może szybciej sie pozbierasz po zdradzie przez mbank.

    Gul, gul, gul gul, aaaahh, mniam, mniam. Yyyyk. ;)

    dn

  • 18. Data: 2004-01-31 00:05:37
    Od: Krystek <k...@m...virtual-space.org.pl_>

    rozgoryczony decyzją mBanku devnull napisał:

    > Wiesz, ze w jezykach krajow srodziemnomorskich na okreslenie czlowieka i
    > mezczyzny maja dokladnie to samo slowo, a tyko kobieta jest okreslana innym.

    To tylko (źle) o nich świadczy, niestety...