  • 11. Data: 2005-05-09 22:28:11
    Temat: Re: [mbank] KK - ankieta [OT]
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Mon, 09 May 2005 22:12:52 +0200, Gree <g...@T...o2.pl> napisał:

    > _Dnia_ 2005-05-09 22:10

    darmo.gif

    > ROTFL :-D

    Rotfl to jest gdy próbujesz (a nuż się uda) skrócić ww. URL, by obejrzeć i
    ściągnąć wszystkie reklamy Wielkiej RP...
    http://www.wielkarzeczpospolita.net/img/reklamy/

    Niestety, żeby obejrzeć bannery Wielkiej RP, trzeba wejsć na niezupełnie
    aktualną (nie ma wszystkich) stronę
    http://www.wielkarzeczpospolita.net/o_bannery.php - Ale warto. I warto w
    ogóle zostać Obywatelem. Sława i Chwała Wielkiej Rzeczpospolitej! Niech
    żyje Naczelnik! Francuzi to idioci!

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 12. Data: 2005-05-10 14:51:12
    Temat: Re: [mbank] KK - ankieta
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Dave wrote:
    > Użytkownik "Rafał Krupiński" <ruf10_at_op_dot_pl@nospam> napisał w
    > wiadomości news:427fa480$1@news.home.net.pl...

    > a dlaczego nie ? Juz dzisiaj mozna miec taka karte. Wystarczy co rok
    > zmieniac bank.

    nie zupełnie jest to 1 karta

    > To bylby sposob na zatrzymanie tych co KK zmianiaja co rok na
    > kolejna bezplatna.

    ile jest takich osób które dla tych 50-100zł rocznie zmieniają karty?
    imho niewiele.
    Bankom bardziej się opłaca robić co jakiś czas promocje
    - mniej świadomi klienci zrobią sobie karty i za rok zaczną płacić,
    a dla nas, cóż, pozostaje, ekhem, 'multikarta' ;)