  • 1. Data: 2006-09-12 16:20:00
    Temat: [mbank] Nie bierzcie tu kredytu hipotecznego
    Od: "Krociech" <k...@N...gazeta.pl>

    i nie korzystajcie z pośrednictwa pośredników, którzy mają klientów w d.pie.
    U mnie i żony:
    Rachunek od 4-5 lat, regularne wpływy, ostatnio 5k miesięcznie, wcześniej też
    nie mało.

    Procedura:
    dzień 0: złożenie dokumentów
    dzień 1-27: MILCZENIE
    dzień 28: prośba o złożenie dodatkowych dokumentów, w tym KPiR, której
    przygotowanie zajęło mi kilka dni
    piątek, dzień 33: złożenie dokumentów u pośrednika (Open Finance)
    poniedziałek: mbank dostaje dokumenty, na pytania nie reaguje
    wtorek: mbank oświadcza: USTAWOWO MAMY NA TO TRZY DNI, A DZISIAJ JEST
    _PIERWSZY_, WIĘC _MOŻE_ W CZWARTEK WIECZOREM BĘDZIE COŚ WIADOMO.

    Strona internetowa: termin rozpatrzenia kredytu: DWA DO CZTERECH TYGODNI.
    Gówno prawda, jak widać.

    W przyszły czwartek mija termin podpisania aktu notarialnego, czyli mam szansę
    stracić 5 tysięcy złotych zaliczki.

    Wniosek: jeżeli nie chcecie stracić zaliczki, omijajcie z daleka mbank i jego
    indywidualne podejście do stałych klientów.

  • 2. Data: 2006-09-12 22:03:55
    Temat: Re: [mbank] Nie bierzcie tu kredytu hipotecznego
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "Krociech" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >i nie korzystajcie z pośrednictwa pośredników, którzy mają klientów w
    >d.pie.

    heheeee to nie czytałes o problemach wczesniej w bankach? nawał wniosków,
    szaleństwo kredytowe, u mnie mbank przez pośrednika (expander) 3 miesiące
    sie woził i kupa... nie dostalismy z zoną nic, poszełem do santander bank -
    dostałem sam w 3 tyg :)

  • 3. Data: 2006-09-13 09:58:42
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Wniosek: jeżeli nie chcecie stracić zaliczki, omijajcie z daleka mbank i jego
    > indywidualne podejście do stałych klientów.
    mysle ze problem jest nie w zlych intencjach mBanku ale w tym ze maja tam
    kilka(nascie?) niedoinformowanych panienek na mLini a liczba klientow to okolo
    1.100.000...

    tak czy siak (to nie pierwszy glos w tej sprawie) wychodzi na to ze akurat z tej
    uslugi (kredyt hipoteczny) lepiej u nich nie korzystac :-(
    pozdr.
    michaca

  • 4. Data: 2006-09-13 11:37:07
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Krociech napisał(a):
    > dzień 0: złożenie dokumentów
    > dzień 1-27: MILCZENIE

    U mnie było by podobnie, ale nie pozwoliłem na milczenie.
    Skutek pośredni był taki, że pani z banku nie była zbyt zadowolona ;)

    > wtorek: mbank oświadcza: USTAWOWO MAMY NA TO TRZY DNI, A DZISIAJ JEST
    > _PIERWSZY_, WIĘC _MOŻE_ W CZWARTEK WIECZOREM BĘDZIE COŚ WIADOMO.

    Z uruchomieniem kredytu też się wyrobili o dziwo, może dlatego, że
    utrzymuje się korzystny dla nich kurs franka.

    > W przyszły czwartek mija termin podpisania aktu notarialnego, czyli mam szansę
    > stracić 5 tysięcy złotych zaliczki.

    To się ciesz, że tylko 5. Kupując na rynku wtórnym można stracić dużo
    więcej.

    Nie próbowałeś alternatywnego banku? Ktoś tu pisał o kredytach w kilka
    dni w jakimś Millenium czy GE (pewnie nieprawda).

    Trochę źle, że załatwiałes ten kredyt nie w centrum, tylko przez kogoś
    jeszcze. Ja bym w takiej sytuacji domagał się reakcji od pośrednika.
    Chyba, że Twoją reakcją jest ten post ;)

    Jak do tej pory mBank mi niczym mocno nie podpadł. Napiszę, jak się to
    zmieni.

  • 5. Data: 2006-09-13 15:47:23
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Nie próbowałeś alternatywnego banku? Ktoś tu pisał o kredytach w kilka
    > dni w jakimś Millenium
    akurat ten do demonow szybkosci raczej nie nalezy ;-)