  • 1. Data: 2011-12-13 09:25:06
    Temat: [mbank] String B72901 not found in global resources!
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Czy wy też macie tytułowy tekst w podpisach rachunków w mBanku?
    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 2. Data: 2011-12-13 09:37:26
    Od: SERG <m...@g...com>

    W dniu 2011-12-13 10:25, Kamil Jońca pisze:

    > Czy wy też macie tytułowy tekst w podpisach rachunków w mBanku?
    > KJ

    nie

  • 3. Data: 2011-12-13 10:23:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.12.2011 10:25, Kamil Jońca pisze:

    > Czy wy też macie tytułowy tekst w podpisach rachunków w mBanku?
    > KJ

    Mnie za to pobrali oplate za 3 debetowki, chociaz od kilku miesiecy
    wydje kredytowka sporo kasy.

    No i problem jest znany. ZLODZIEJE!

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/1,991532,mas
    owe-nieslusznie-pobrane-oplaty-za-karte,1.html

  • 4. Data: 2011-12-13 10:36:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.12.2011 11:23, neoniusz pisze:

> [...]
    >
    > No i problem jest znany. ZLODZIEJE!
    >
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/1,991532,mas
    owe-nieslusznie-pobrane-oplaty-za-karte,1.html

    Jedyny plus jest taki, ze po wykreceniu numeru infolinii i wybraniu
    opcji "polaczenie z konsultantem" uslyszalem "opiekuna klienta" po
    sekundzie. "Mam nadzieje, ze taki blad nie zawazy na naszych dalszych
    dobrych relacjach". Hahaha.

  • 5. Data: 2011-12-13 10:52:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > "polaczenie z konsultantem" uslyszalem "opiekuna klienta" po sekundzie.
    > "Mam nadzieje, ze taki blad nie zawazy na naszych dalszych dobrych

    Ciekawe że mnie nie pobrali opłat za karty. Jakiś pomysł od czego to
    zależało?

  • 6. Data: 2011-12-13 10:54:42
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy wy też macie tytułowy tekst w podpisach rachunków w mBanku?
    > KJ

    ja mam :)
    pzdr
    GL