  • 1. Data: 2002-09-09 12:10:46
    Temat: mbank+ cd.
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    Chciałem założyć koto w marmurze jako dodatek do mBanku - wypadło
    ze względu na lokalizcje na PKOBP.
    Niestety bank zaproponował z uwagi na to, że będą to przelewy własne,
    a nie wynagrodzenie jedynie konto umiejscowione bez karty (!).
    Myślałem, że bankom powinno zależeć na każdym kliencie.
    no to dziękuję, chyba pójdę do konkurencji, albo pensja będzie szła do PKOBP
    a na drugi dzień zlecenie stałe do mBanku, a może inne pomysły?
    --
    Marcin
    GG# 13349

  • 2. Data: 2002-09-09 12:47:56
    Temat: Re: mbank+ cd.
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niestety bank zaproponował z uwagi na to, że będą to przelewy własne,
    > a nie wynagrodzenie jedynie konto umiejscowione bez karty (!).

    Noo. taki maja regulamin ;-(

    > Myślałem, że bankom powinno zależeć na każdym kliencie.

    Nie na kazdym tylko na oplacalnym. Taki biznes.

    > no to dziękuję, chyba pójdę do konkurencji, albo pensja będzie szła do
    PKOBP
    > a na drugi dzień zlecenie stałe do mBanku, a może inne pomysły?

    Najrozsadniej wlasnie przelewac pensje do PKO BP a potem do mBanku.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-09-09 14:25:05
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    mk napisał(a):

> [...]
    > no to dziękuję, chyba pójdę do konkurencji, albo pensja będzie
    > szła do PKOBP a na drugi dzień zlecenie stałe do mBanku, a może

    cos slabo gadales

    ja mam wplaty wlasne - przelewy z mbanku ( tak na dwa dni , hehe ) i
    przyznali mi dodatkowo
    4x debet po pol roku ( calkiem pokazny ) bez problemow, a jak teraz bym
    poszedl to pewnie bym dostal 6x od reki ale nie mam takiej potrzeby

    pewnie zalezy od niedysponenta

    pozdro
    premek

  • 4. Data: 2002-09-09 17:45:26
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Najrozsadniej wlasnie przelewac pensje do PKO BP a potem do mBanku.

    Najrozsadniej przelewac pensje do mBanku. Po co to cale PKO BP ???
    Nie szkoda pieniedzy za przelew ?

    GreG

  • 5. Data: 2002-09-10 05:38:39
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Najrozsadniej przelewac pensje do mBanku. Po co to cale PKO BP ???

    Sam chcial, pewnie wie po co. Ja tez wiem. A jesli tobie niepotrzebne to nie
    zakladaj.

    > Nie szkoda pieniedzy za przelew ?

    Zlecenie stale w PKO BP jest darmowe.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-09-10 11:04:11
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 9 Sep 2002 14:10:46 +0200, "mk" <m...@a...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > no to dziękuję, chyba pójdę do konkurencji, albo pensja będzie szła do PKOBP
    > a na drugi dzień zlecenie stałe do mBanku, a może inne pomysły?
    Ja bym proponował pójść jednak do konkurencji - sam zrezygnowałem z PKO BP
    z powodu obsługi - najpierw stoisz godzinę w kolejce a później i tak
    okazuje się, że nic nie wiedzą. A jak likwidowałem konto, to odstałem 25
    minut w kolejce do okienka, które wskazała mi pani z dezinformacji, a jak
    dotarłem do okienka, to dowiedziałem się, że konta likwiduje się gdzie
    indziej :-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for