  • 1. Data: 2008-12-15 12:37:52
    Temat: mbank coś planował na dzisiaj większego?
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Witam.
    Jestem trochę nie w temacie - mBank ma awarię, czy coś planował
    na dzisiaj (tj. 13:137):

    ---------------------
    Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego
    serwisu transakcyjnego.
    Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa po upływie 10
    minut. Jeśli pozostaniesz na tej stronie, Twoja przeglądarka
    automatycznie wyświetli formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod
    warunkiem, że logowanie będzie możliwe.
    Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania
    serdecznie przepraszamy.

    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2008-12-15 13:01:18
    Temat: Re: mbank coś planował na dzisiaj większego?
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 15 gru 2008 o 13:37 GMT, DooMiniK napisał(a):

    > Jestem trochę nie w temacie - mBank ma awarię, czy coś planował
    > na dzisiaj (tj. 13:137):

    To nie musi byc nic planowane, poprostu przeciazenie systemu, oczywiscie
    systemy powinny byc na tyle wydajne, zeby obsluzyc klientow nawet w
    najwyzszych pikach

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 14:00:30 up 13 days, 13:47, 4 users, ]

  • 3. Data: 2008-12-15 14:02:58
    Od: "jupic" <j...@w...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:49464fa1$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > warunkiem, że logowanie będzie możliwe.
    > Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania

    od jakichs 3 tygodni mBank dziala wlasnie w ten sposob

    pilnuja zebys za duzo nie wyplacil a jakby co to na system zwala

  • 4. Data: 2008-12-15 14:21:14
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "jupic" news:gi5oi6$1ic$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > od jakichs 3 tygodni mBank dziala wlasnie w ten sposob

    Ale dla pracowników mBanku wszystko jest OK. To klienci szukają dziury w
    całym.

  • 5. Data: 2008-12-15 14:22:41
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Brzezi" news:slrn.pl.gkcl8u.qno.brzezi@localhost.localdomain

    > oczywiscie systemy powinny byc na tyle wydajne, zeby obsluzyc klientow
    nawet w
    > najwyzszych pikach

    Jak widać mBank nie jest przygotowany na obsłużenie takiej liczby klientów,
    co udowadnia m. in. działaniem systemu i ofertą, która odstrasza (swoim
    cynizmem i obłudą he he he he) :)

  • 6. Data: 2008-12-15 17:37:29
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Piotr Karski wrote:
    > "jupic" news:gi5oi6$1ic$1@atlantis.news.neostrada.pl
    > Ale dla pracowników mBanku wszystko jest OK. To klienci szukają dziury w
    > całym.

    Tak się zastanawiam, kiedy jest najlepszy czas w mBanku na kilkanaście
    operacji bankowych
    - w weekendy w nocy (jak człowiek ma czas), to najczęściej jest jakaś
    konserwacja
    - w południe za dużo osób chce coś zrobić...

  • 7. Data: 2008-12-15 18:15:43
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "DooMiniK" news:494695da$1@news.home.net.pl

> [...]
    > konserwacja
    > - w południe za dużo osób chce coś zrobić...

    Dla PR'owców z mBanku najlepiej by było jak by ten czas nie występował
    nigdy. Tj. aby klienci nie wykonywali żadnych transferów pieniężnych,
    kontroli salda itp. za pośrednictwem sieci. Wtedy można by było nadal
    wciskać kit, że wszystko jest zajebiście i kto nie jest z nami ten bankozaur
    :P