  • 31. Data: 2009-10-05 08:16:59
    Temat: Re: mbank, czy alior
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 04 Oct 2009 22:32:15 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Już by sobie darowali tę "połowę środków" bo zaczyna to być żałosne...
    > 2,5%? :)

    Nie tak do końca, bo sam ROR jest oprocentowany 0,1% w mbanku 0% no i do
    tego masz 2,5% dodatkowo, a że marketingowo zrobili 5% - cóż każdy orze
    jak może.

    Xenocide

  • 32. Data: 2009-10-05 09:18:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-05, 1634Racine <1...@R...pl> wrote:

    [...]

    > a, rozumiem, aksjomatycznie wiesz, ze alior lepszy.
    > a lepszy?
    > z wątku nie wynika jakos, zeby tak bezwzglednie.

    Ale sprawdziłeś który fragment podkreśliłem?

    Jakim cudem mBank ma byc na tym polu lepszy, skoro to
    wirtualny bank i nie ma oddziałów?

    A ludzie tu wypisują swoje gusta, a nie opisują bezwględną
    lepszość banku A nad B.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 33. Data: 2009-10-05 11:37:19
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Wojciech Bancer in news:slrnhcjeg0.dhq.proteus@pl-test.org
    [.......]
    [...............]
    > Jakim cudem mBank ma byc na tym polu lepszy, skoro to
    > wirtualny bank i nie ma oddziałów?

    nie jest tak do konca,ponoc np w w-wie: Centrum Finansowe mBank na
    Grojeckiej. nie sprawdzalem. ludzie pisza,ze tam wlasnie chodza np w sprawie
    kredytow. czyli w tej akurat sprawie dna nie ma,co nie znaczy,ze jest bardzo
    OK. dla jasnosci: nie bronie mbanku, pytam.

    > A ludzie tu wypisują swoje gusta, a nie opisują bezwględną
    > lepszość banku A nad B.

    odnosze, ze raczej merytoryczne wrazenia/doswiadczenia opisuja.

  • 34. Data: 2009-10-05 13:29:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Nie tak do końca, bo sam ROR jest oprocentowany 0,1% w mbanku 0% no i do
    > tego masz 2,5% dodatkowo, a że marketingowo zrobili 5% - cóż każdy orze
    > jak może.

    Nie tak do konca, bo faktycznie jak masz O/N bez dolnego ograniczenia to
    oprocentowanie calosci salda wypada nominalnie 2.5%, ale te dodatkowe
    oprocentowanie 0.1%, liczone jest od 1/2 salda (bo 1/2 jest juz na O/N),
    czyli od calosci srodkow dodatkowo 0.05%.

  • 35. Data: 2009-10-05 19:16:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 5 Oct 2009 08:16:59 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
    > Nie tak do końca, bo sam ROR jest oprocentowany 0,1% w mbanku 0% no i do
    > tego masz 2,5% dodatkowo, a że marketingowo zrobili 5% - cóż każdy orze
    > jak może.

    Dlatego właśnie piszę że żałosne to jest :)
    Tylko czekać lokat z oprocentowaniem 20% *

    * od 1/5 środków zgromadzonych na rachunku, w nieparzyste dni robocze :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944