  • 11. Data: 2005-05-21 19:20:43
    Temat: Re: mbank - czy warto ?
    Od: t...@p...onet.pl

    > no to jest dla mnie wlasnie zaleta, nie bede musial wloczyc sie po
    > bankach zeby cos zalatwic - tylko odpalam internet albo dzwonie i juz na
    > miejscu wszysko zalatwione bez zbednych wycieczek do oddzialu :)
    Hop, hop, hop nie tak szybko :-)
    Wciaz slysze narzekania na ciagnaca sie tygodniami procedure zakladania konta.
    A z wlasnego doswiadczenia wiem, ze dogadanie sie przez telefon nie jest proste.
    - rozne odpowiedzi na to samo pytanie
    - dyspozycje nie sa realizowane
    - do kierownika nie przelacza
    Poziom obslugi telefonicznej oceniam jako nizszy niz w innych bankach.
    Konto jednak tam, przy zwyklych operacjach dziala spoko.
    Pozdrawiam Tadek

  • 12. Data: 2005-05-21 19:49:26
    Temat: mbank - czy warto ?
    Od: "ar" <k...@w...pl>

    Inteligo - odradzam - wlasnie wypowiedzialem umowe ...

    Uzytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisal w wiadomosci

  • 13. Data: 2005-05-21 19:59:15
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    > Inteligo - odradzam - wlasnie wypowiedzialem umowe ...

    czemu ??

    pozdrawiam
    ŁW

  • 14. Data: 2005-05-21 20:00:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > 2,5 zł to do jakiejś określonej kwoty.

    Do 1000. Później chyba procentowo?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 15. Data: 2005-05-21 20:00:43
    Od: "krupex" <k...@W...pl>

    > :) co prawda 2.50 chyba to kosztuje ale co tam :)

    2,5 zł to do jakiejś określonej kwoty. jak kiedys musiałem wpłacić 5k to
    kosztowało to duużo więcej

  • 16. Data: 2005-05-21 20:04:15
    Od: "ar" <k...@w...pl>

    Zostałem przy mBanku i PKO. Inteligo jest za drogie w utrzymaniu. SMS ok 5
    zł (miesięcznie) , przelewy ok 1 zł, utrzymanie konta ok 5 zł.
    a w mBanku przelew 0,5 zł, konto 0 zł, SMS kosztuje mnie 1 grosz (swojak)

    Użytkownik "Łukasz Walicki" <l...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:d6o3t7$g4n$1@news.onet.pl...

  • 17. Data: 2005-05-21 20:05:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 21:49:26 +0200, "ar" <k...@w...pl> wklepał(-a):

    >Inteligo - odradzam - wlasnie wypowiedzialem umowe ...

    Uzasadnij.

  • 18. Data: 2005-05-21 20:06:41
    Od: "krupex" <k...@W...pl>

    > Do 1000. Później chyba procentowo?

    Oui madame, chyba 0,5 %- podobnie jak w bankacg i agencjach pko

  • 19. Data: 2005-05-21 20:10:40
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 21 May 2005 21:20:43 +0200,
    osoba podpisana: t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Hop, hop, hop nie tak szybko :-)
    > Wciaz slysze narzekania na ciagnaca sie tygodniami procedure zakladania konta.

    Nie zapominaj, że ten bank ma ileś tysięcy klientów, a więc jakoś się im
    udało założyć to konto.
    > A z wlasnego doswiadczenia wiem, ze dogadanie sie przez telefon nie jest proste.
    > - rozne odpowiedzi na to samo pytanie
    To akurat może też nas spotkać w "naziemnym" banku.

    > - dyspozycje nie sa realizowane
    Konkrety.

    > - do kierownika nie przelacza
    Hm. Ale można do prezesa napisać :-)

    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 20. Data: 2005-05-21 20:18:55
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    > Zostałem przy mBanku i PKO. Inteligo jest za drogie w utrzymaniu. SMS ok 5
    > zł (miesięcznie) , przelewy ok 1 zł, utrzymanie konta ok 5 zł.
    > a w mBanku przelew 0,5 zł, konto 0 zł, SMS kosztuje mnie 1 grosz (swojak)

    Hmmm.
    Tyle tylko, że za te 4,99 miesięcznie jesteś prawie natychmiast informowany
    o wszelkich zdarzeniach na rachunku. A w mbanku sam musisz wysłać smsa z
    zapytaniem i dopiero otrzymujesz interesującą informację.
    Utrzymanie konta kosztuje 4,99 - tylko kiedy średnie mies. saldo jest
    mniejsze od 100 zł. Wiadomo, że jest to jakieś utrudnienie...
    Ja ogólnie rzecz biorąc lubię Inteligo:).

    pzdr,
    ŁW