  • 11. Data: 2008-02-07 13:59:34
    Temat: Re: eksport listy operacji do PDF
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Bankokształciuch" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    news:811032f8-75a0-4e84-99e0-c88c789f3985@j78g2000hs
    d.googlegroups.com...
    On 7 Lut, 08:49, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:
    > Marcin Mokrzycki napisał(a):
    >Ewentualnie można sobie zainstalować narzędzie PDF Creator:
    >http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/
    >i zrzucać do PDFa, to wszystko co się widzi w danej chwili na
    >ekranie... nie wiem, czy to Cię satysfakcjonuje.
    >--
    >Bankokształciuch

    Tak robię ale nie jest to miłe rozwiązanie. I w ogóle pod względem eksportu
    danych mBank niestety jest 100 za innymi, bo już prawie wszędzie można
    eksportować sobie pozycje do PDF, XML, CSV i paru innych formatów.
    --
    td

  • 12. Data: 2008-02-07 14:01:36
    Temat: Re: [mbank] eksport listy operacji do PDF
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2008 13:00:32 +0000 (UTC), Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > A dlaczego uważasz, że jest to kpina? Przecież to dodatkowa usługa, za
    > którą po prostu trzeba zapłacić a mail to po prostu jedna z metod
    > powiadomienia.

    Jeszcze rozumiem gdyby to działało jak powiadomienia SMS - wysyłane od
    razu... Natomiast przydatność tych "dziennych wyciągów" jest praktycznie
    zerowa i powinni się wstydzić że za coś takiego biorą kasę ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 13. Data: 2008-02-07 15:51:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 7 Feb 2008 08:23:30 +0100, "TOUDIdel" <t...@o...pl>
    wrote:

    >Może jestem ślepy bo nie widzę a niektórzy twierdzą że jest:
    >Czy da się z systemu transakcyjnego mBanku wyeksportować listę operacji do
    >PDF'a, ew. innych formatów?
    do PDF: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=569&PDFCre
    ator+0.9.5
    :))

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 14. Data: 2008-02-07 18:55:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Jeszcze rozumiem gdyby to działało jak powiadomienia SMS - wysyłane od
    > razu... Natomiast przydatność tych "dziennych wyciągów" jest praktycznie
    > zerowa i powinni się wstydzić że za coś takiego biorą kasę ;)

    A jak myślisz ? Bank maile wysyła za darmo ??? Taka promocja
    providerów ?

    6008

  • 15. Data: 2008-02-07 19:25:31
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    > A jak myślisz ? Bank maile wysyła za darmo ??? Taka promocja providerów ?

    próbujesz powiedzieć że przy takiej infrastrukturze jaka jest w bankach
    koszty mailingu są tak mocno niepomijalne że trzeba ich koszty przerzucać na
    klientów... bez żartów.
    --
    td

  • 16. Data: 2008-02-07 19:42:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    TOUDIdel pisze:

    > próbujesz powiedzieć że przy takiej infrastrukturze jaka jest w bankach
    > koszty mailingu są tak mocno niepomijalne że trzeba ich koszty przerzucać na
    > klientów... bez żartów.

    Myślsz, że jak się płaci powiedzmy (teoretycznie) 10 000 za net,
    gdy dopina się do tego "potrzeby klientów" ... to koszt wzrośnie
    o 5 gr ?

    A jak na rynku zjawią się inne netowe usługi, to gdy się będzie
    je wprowadzać, to koszty nie wzrosną ?
    6008

  • 17. Data: 2008-02-07 19:51:20
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

    Fajnie piszesz, nakarmie toba KFa, niech sobie poczyta :).

  • 18. Data: 2008-02-07 23:13:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2008 20:51:20 +0100, ygreko napisał(a):
    > "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    > Fajnie piszesz, nakarmie toba KFa, niech sobie poczyta :).

    A karm sobie karm... Nie zmieni to faktu że mBank jest "liderem bankowości
    internetowej" wyłącznie dzięki niskim cenom :)

  • 19. Data: 2008-02-08 14:53:36
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    > A karm sobie karm... Nie zmieni to faktu że mBank jest "liderem bankowości
    > internetowej" wyłącznie dzięki niskim cenom :)

    owszem liderem jest i owszem bardzo go lubie, ale czasami daje popalic tak
    ze rece opadaja, a to czasem realizacji, a to wlasnie brakiem takiej glupoty
    jak eksport wyciagow, a to dziwnym (innym niz gdzie indziej) rzedem
    wielkosci zdolnosci kredytowej, a to dziurami w procedurach (choc te pewnie
    sie gdzie indziej tez zdarzaja)
    --
    td

  • 20. Data: 2008-02-08 21:29:54
    Od: Adam <s...@w...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > A nie, przepraszam - płatne są codzienne maile z zestawieniem dziennych
    > operacji. Co nie zmienia faktu, że pobieranie za to opłaty to jakaś kpina :>

    No i znowu wtopa, codziennie dostaje maila z zestawieniem operacji na
    rachunku i nie place za to ani grosza. Moze Tobie o SMSy chodzi, hę?