  • 1. Data: 2011-11-08 05:52:47
    Temat: mbank goni w piętkę
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Takie coś w grouponie:

    Warunki:

    Groupon ważny od 8.11.2011 do 30.11.2011 i dostępny od razu po
    zakupie w zakładce ,,Moje konto"
    Oferta obejmuje 5 zł za groupon uprawniający do 300 zł zwrotu za
    zakupy dowolną kartą debetową mBanku po otwarciu darmowego eKONTA w mBanku
    Jak otrzymać premię?
    1. Kup groupon za 5 zł
    2. Razem z grouponem otrzymasz link, widoczny w polu ,,Godziny
    otwarcia" - skopiuj go do przeglądarki i wypełnij wniosek internetowy o
    założenie konta w mBanku do 30.11.2011
    3. Płać za zakupy w grudniu 2011 r. oraz styczniu 2012 r. kartą
    debetową wydaną do rachunku
    4. Do 28. dnia (roboczego) następnego miesiąca otrzymasz na swoje
    nowe konto premię od mBanku - zwrot 10% kwoty wydanej przy pomocy karty
    w miesiącu poprzednim
    Podstawą skorzystania z promocji jest wypełnienie wniosku
    internetowego (link podany na grouponie)
    Oferta skierowana tylko do nowych klientów mBanku
    1 osoba może wykorzystać maks. 1 groupon
    1 osoba może kupić maks. 2 groupony

    Dla mnie to dość kuriozalne. Po pierwsze primo, teraz już chyba bardzo
    trudno o nowych klientów. No i jak przed 10 laty mBankowi mocno
    kibicowałem (dawali 16.5% na eMaxie, tak-tak!), to teraz patrzę z
    obrzydzeniem na te podrygi śmierdzącej ostrygi...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 2. Data: 2011-11-08 07:18:23
    Temat: Re: mbank goni w piętkę
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    bzdreg <b...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > kibicowałem (dawali 16.5% na eMaxie, tak-tak!), to teraz patrzę z
    > obrzydzeniem na te podrygi śmierdzącej ostrygi...

    Oby padli jak najszybciej, a usilnie na to pracują, robiąc coraz bardziej
    kuriozalne ruchy. Niestety mają jeszcze trochę kredytobiorców w CHF do dymania
    i na tym jadą. A może ktoś ich wykupi z jajami, bo ja tych pajaców z
    kierownictwa BRE to już nie trawię, chyba im się całkiem we łbach pojebało.

  • 3. Data: 2011-11-08 08:02:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "bzdreg" <b...@n...com> wrote in message
    > Takie coś w grouponie:

    jaki jest sens otwierania konta w banku ze slaba oferta depozytowa? jakis
    moze i jest, ale przez lata konkurencja innych bankow stala sie na tyle
    silna, ze coraz trudniej przyciagnac klienta do banku, ktory nie ma tak na
    prawde niczego rewelacyjnego do zaoferowania. To chyba dyskusja jak o PKO,
    dlaczego ma klientow...

  • 4. Data: 2011-11-08 09:06:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup

    >jaki jest sens otwierania konta w banku ze slaba oferta depozytowa?

    Ale konto to konto a oferta depozytowa to inna bajka.
    Otwierając konto w mBanku nie interesowałem się wcale ofertą depozytową tego
    banku. Interesowały mnie opłaty a właściwie brak opłat związanych z kontem
    itp.

    >moze i jest, ale przez lata konkurencja innych bankow stala sie na tyle
    >silna, ze coraz trudniej przyciagnac klienta do banku, ktory nie ma tak na
    >prawde niczego rewelacyjnego do zaoferowania.

    Wydaje mi się że patrzysz z pozycji depozytariusza raczej a banki żyją
    raczej z osób które pożyczają a nie deponują. Oczywiście depozyty tez są
    konieczne ale pozyskać depozyty jest dużo łatwiej niż sprzeda kredyty

    >To chyba dyskusja jak o PKO, dlaczego ma klientow...
    Pewnie masz rację, aczkolwiek trochę śmieszą mnie wypowiedzi osób które
    wiedza lepiej od kierownictwa np Mbanku co dla mBanku jest
    najlepsze/najkorzystniejsze;))

  • 5. Data: 2011-11-08 09:14:49
    Od: " Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Wydaje mi się że patrzysz z pozycji depozytariusza raczej

    Ja pierdole! DEPONENTA! Depozytariuszem jest właśnie bank.

  • 6. Data: 2011-11-08 09:15:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> writes:

    > "bzdreg" <b...@n...com> wrote in message
    >
    > jaki jest sens otwierania konta w banku ze slaba oferta depozytowa?

    Bo cały czas ma "po prostu działające" konto - gdy zlecam przelew, nie
    muszę sie zastanawiać, czy już jest po 22:0 czy nie.
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 7. Data: 2011-11-08 09:17:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik " Konfabulator" napisał w wiadomości grup

    >Ja pierdole! DEPONENTA! Depozytariuszem jest właśnie bank.

    Masz rację. Ale rynsztokowe słownictwo mogłeś darować.

  • 8. Data: 2011-11-08 09:20:19
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Masz rację. Ale rynsztokowe słownictwo mogłeś darować.

    Sorry, ale spotkam się z tym określeniem co chwilę, głównie od dyrektorów
    banków i innych VIPów bankowości w TVN CNBC i mi żyłka jakaś pękła :)

  • 9. Data: 2011-11-08 22:46:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Bo cały czas ma "po prostu działające" konto - gdy zlecam przelew, nie
    > muszę sie zastanawiać, czy już jest po 22:0 czy nie.

    ale to nie jest chyba najistotniejsze, ze przelew wewnetrzny wykona sie z
    data nastepnego dnia, nie jest to jakims mega problemem, ile masz takich
    sytuacji? Generalnie przelewy poza bank mozna ustanawiac 24h i realizowane
    sa najblizsza sesja elixir. Duzo wieksze oprocentowanie depozytow,
    rekompensuje mi inne niedogodnosci. mbank tez nie jest ich pozbawiony, a
    gdzie mozesz z niego wyplacic np. GBP gotowka... opowiedz: nigdzie. + lub -
    mozna szukac w ofercie kazdego banku, ale decydujacy jest realny bilans
    wyrazony realna gotowka(mam na mysli oprocentowanie depozytow + oplaty)

  • 10. Data: 2011-11-09 02:04:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > sie z data nastepnego dnia, nie jest to jakims mega problemem, ile
    > masz takich sytuacji? Generalnie przelewy poza bank mozna ustanawiac

    MOje to praktycznie wszystkie :) Prawie nie mam szans zlecania przelewów
    w dzień:)

    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")