  • 1. Data: 2009-05-16 09:49:47
    Temat: mbank hasła jednorazowe - czarny marketing?
    Od: f...@b...com

    mbank skasował mi listę haseł jednorazowych, bo rzekomo ich system
    wskazał, że mogłem być celem ataku mającego na celu przechwycenie
    haseł (fałszywa stronka www + prośba o hasło jednorazowe po
    zalogowaniu).
    nic takiego nie miało miejsca.

    po spędzeniu 10 minut na infolinii Pani przekonywała, że hasła SMSowe
    są bezpieczniejsze...

    tak sobie myślę, czy takie losowe kasowanie list haseł jednorazowych
    to strategia marketingowa mająca zachęcić do haseł SMSowych? (mam
    zamówione 3 listy do przodu za darmo, może to ich "zdenerwowało").

  • 2. Data: 2009-05-16 10:06:09
    Temat: Re: mbank hasła jednorazowe - czarny marketing?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > tak sobie myślę, czy takie losowe kasowanie list haseł jednorazowych
    > to strategia marketingowa mająca zachęcić do haseł SMSowych? (mam
    > zamówione 3 listy do przodu za darmo, może to ich "zdenerwowało").

    a ciekawe w jaki sposób zostałbyś przekonany jeżeli nie miałbyś tel.
    komórkowego...znam takie osoby, które ze "smyczy" (komórek) nie
    korzystają wcale

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-05-16 10:08:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > a ciekawe w jaki sposób zostałbyś przekonany jeżeli nie miałbyś tel.
    > komórkowego...znam takie osoby, które ze "smyczy" (komórek) nie
    > korzystają wcale

    Tel. komórkowy to raczej jest trzecia ręka, a nie smycz :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-05-16 10:21:09
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 16 Maj, 06:06, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > a ciekawe w jaki sposób zostałbyś przekonany jeżeli nie miałbyś tel.
    > komórkowego...

    Moze to laczona "promocja" z mBank mobile? ;)

  • 5. Data: 2009-05-16 10:42:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a ciekawe w jaki sposób zostałbyś przekonany jeżeli nie miałbyś tel.
    > komórkowego...znam takie osoby, które ze "smyczy" (komórek) nie
    > korzystają wcale

    smsa mozna wysłac równiez na stacjonarke :)

  • 6. Data: 2009-05-16 10:48:14
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    wiadomości news:16052009.21BA392C@budzik61.poznan.pl...

    > smsa mozna wysłac równiez na stacjonarke :)

    To mBank wysyła też na stacjonarne swoje smsy?

  • 7. Data: 2009-05-16 14:39:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 May 2009 10:42:37 +0000 (UTC), w
    <1...@b...poznan.pl>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > smsa mozna wysłac równiez na stacjonarke :)

    To może podać im jakiś nr Premium :)).
    Albo taki sobie założyć i wtedy podać :>.

  • 8. Data: 2009-05-16 14:42:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@i...TOTEZpl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To mBank wysyła też na stacjonarne swoje smsy?

    a tego to nie wiem.

    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 9. Data: 2009-05-16 15:19:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    r...@k...pl pisze:
    > Sat, 16 May 2009 10:42:37 +0000 (UTC), w
    > <1...@b...poznan.pl>, Budzik

    > To może podać im jakiś nr Premium :)).
    > Albo taki sobie założyć i wtedy podać :>.

    A wiesz, ze z ta stacjonarka to chyba prawda - o ile pamietam jakis
    automat wtedy odczytuje sms-a. Kiedys otrzymalem takiego dziwolaga -
    prawdopodobnie sms-a mi czytalo.

  • 10. Data: 2009-05-16 16:03:48
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz, ze z ta stacjonarka to chyba prawda - o ile pamietam jakis
    > automat wtedy odczytuje sms-a. Kiedys otrzymalem takiego dziwolaga -
    > prawdopodobnie sms-a mi czytalo.

    Jak się ma odpowiedni telefon, to przychodzi w formie tekstowej - sam
    korzystam. Szkoda tylko, że smsy na stacjonarki z sieci komórkowych są takie
    drogie (około złotówki).