  • 1. Data: 2010-01-02 00:17:04
    Temat: mbank i BFG
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    mBank rozeslal wlasnie emailem "Informacje dotyczace Bankowego
    Funduszu Gwarancyjnego". Takie tam informacje ze depozyty do 50k euro
    sa gwarantowane w 100%.

    Przyznam ze poczylem sie zaniepokojony ... a pewnie mialo mnie
    uspokoic :-)

    J.

  • 2. Data: 2010-01-02 05:40:23
    Temat: Re: mbank i BFG
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
> [...]
    > sa gwarantowane w 100%.
    >
    > Przyznam ze poczylem sie zaniepokojony ... a pewnie mialo mnie

    dokładnie
    tak jakby przesłaniem tego miało być: spokojnie, nawet jak wkrótce
    zbankutujemy to i tak dostaniecie swoją kasę w ciągu 60 dni.
    Radzę zajrzeć do raportu finansowego. Jakoś słabo wygląda.

  • 3. Data: 2010-01-02 07:03:01
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 2 Sty, 06:40, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > zbankutujemy to i tak dostaniecie swoją kasę w ciągu 60 dni.
    > Radzę zajrzeć do raportu finansowego. Jakoś słabo wygląda.

    Chciało się mieć nową ustawę i nowe gwarancje to trzeba było się
    liczyć z tym, że policmajstrzy dołożą do niej coś idiotycznego i efekt
    jest. Pociesze Was tym, że dostaniecie taki spam z każdego banku w
    którym macie konta.

  • 4. Data: 2010-01-02 09:44:31
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > sa gwarantowane w 100%.
    >
    > Przyznam ze poczylem sie zaniepokojony ... a pewnie mialo mnie

    troche spozniona ta nowina...
    mnie osobiscie interesuje czy 100% depozytow oznacza 100% depozytow plus
    odsetki naliczone do dnia upadlosci czy tylko samych depozytow?

  • 5. Data: 2010-01-02 11:07:20
    Od: "paul" <U...@g...pl>

    Emailem....?

    Ja dostalem InPostem....

    I to jeszcze nadawca byla jakas kancelaria trzyliterowa w imieniu mBanku

    (Przez chwile pomyslalem ze to jakas windykacja sic...;)

    paul

  • 6. Data: 2010-01-02 11:34:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

> [...]
    > zbankutujemy to i tak dostaniecie swoją kasę w ciągu 60 dni.
    > Radzę zajrzeć do raportu finansowego. Jakoś słabo wygląda.

    o który raport chodzi ? 3Q ?
    george

  • 7. Data: 2010-01-02 11:52:36
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-01-02 01:17, J.F. pisze:

> [...]
    > sa gwarantowane w 100%.
    >
    > Przyznam ze poczylem sie zaniepokojony ... a pewnie mialo mnie

    Dostałem coś podobnego z BZWBK, piszą w tym że akcja wysyłkowa wynika ze
    zmiany ustawy o BFG zobowiązującej banki do poinformowania klientów o
    samym BFG i "sytuacji ekonomiczno-finansowej banku" (cokolwiek to drugie
    znaczy w praktyce).

  • 8. Data: 2010-01-02 17:36:39
    Od: JB <j...@o...pl>

    Eurobank również podaje takiego newsa. "Całe szczęście" nie mam
    depozytów pow. 50k ojro.

    Najciekawsze w informacji od Euro:
    "Euro Bank S.A. informuje o swojej sytuacji ekonomiczno-finansowej w
    ogólnodostępnym miejscu w placówkach banku oraz pod adresem:
    www.eurobank.pl/polityka-informacyjna."

    link nie działa ;)

    JB

  • 9. Data: 2010-01-02 21:15:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Sty, 12:07, "paul" <U...@g...pl> wrote:

    > I to jeszcze nadawca byla jakas kancelaria trzyliterowa w imieniu mBanku

    Kancelaria? to ja bym się przestraszył jeszcze bardziej;)

  • 10. Data: 2010-01-03 07:41:46
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    sensei pisze:

    > mnie osobiscie interesuje czy 100% depozytow oznacza 100% depozytow plus
    > odsetki naliczone do dnia upadlosci czy tylko samych depozytow?

    Oczywiście, że to drugie. W dodatku bez określenia "kiedy'.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.