-
21. Data: 2017-01-02 19:57:27
Temat: Re: mbank i logika
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 2017-01-01 19:01, Wojciech Bancer wrote:
>> problemem tego watku nie jest jednak to czy konto jest czy go nie ma.
>> Problemem tego watku jest fakt że callcenter mbanku nie przechodzi testu
>> Turinga.
> Wszyscy Ci mówią, że bank ma prawo przechowywać Twoje dane, a Ty w kółko.
> I kto tu nie przechodzi testu Turinga?
Myśle że "wszyscy" skoro nie zauwazyli że bank aby wytłumaczyć wysłanie
mi papiera powodłuje się na fakt że jestem klientem, a nie jestem.
A rozmowa o weryfikacji to przytoczona tylko humorystycznie.
-
22. Data: 2017-01-03 10:45:11
Temat: Re: mbank i logika
Od: Marek <f...@f...com>
On Mon, 2 Jan 2017 19:57:27 +0100, Sebastian
Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
> Myśle że "wszyscy" skoro nie zauwazyli że bank aby wytłumaczyć
wysłanie
> mi papiera powodłuje się na fakt że jestem klientem, a nie jestem.
Bo nie rozumiesz, że z punktu widzenia procedur mbankowych klientem
się jest już na zawsze: były lub aktualny (z aktywną umową) ale
zawsze klient.
--
Marek
-
23. Data: 2017-01-06 14:56:09
Temat: Re: mbank i logika
Od: janek z pola <a...@e...pl>
Wojciech Bancer wrote:
> On 2017-01-01, janek z pola <a...@e...pl> wrote:
>
> [...]
>
>> po to, żeby je ewentualnie udostępnić jakiejś władzy na żądanie, nie
>> powinny być (moim zdaniem) dostępne w tym samym miejscu co dane
>> aktualnych klientów. A są.
>
> A wynika to z jakiej podstawy prawnej? :)
>
Wynika z tego cytowanego wcześniej fragmentu Ustawy o Ochronie Danych
Osobowych - tam jest mowa o należytej staranności. Jeżeli bank nie umie
odróżnić klienta aktywnego od zarchiwizowanych danych osobowych dla
klientów, których nie wiąże już umowa - to chyba nie ma tej staranności.
--
Wysłane z pola.
-
24. Data: 2017-01-06 17:20:03
Temat: Re: mbank i logika
Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>
On 2017-01-06, janek z pola <a...@e...pl> wrote:
[...]
> Wynika z tego cytowanego wcześniej fragmentu Ustawy o Ochronie Danych
> Osobowych - tam jest mowa o należytej staranności.
No to mamy różne definicje należytej staranności.
> Jeżeli bank nie umie odróżnić klienta aktywnego od zarchiwizowanych danych
> osobowych dla klientów, których nie wiąże już umowa - to chyba nie ma tej
> staranności.
A poprzesz argumentami? Bo wprost z ustawy taki warunek jak "taśmowanie danych"
absolutnie nie wynika.
--
Wojciech Bańcer
w...@g...com
-
25. Data: 2017-01-10 00:53:11
Temat: Re: mbank i logika
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Sebastian Biały" o4e7sl$fbv$...@n...news.atman.pl
> Myśle że "wszyscy" skoro nie zauwazyli że bank aby
> wytłumaczyć wysłanie mi papiera powodłuje się na
> fakt że jestem klientem, a nie jestem.
IMO klientem jesteś, skoro zwracasz się z pytaniem do banku.
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://eneuel.w.duna.pl '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......