  • 11. Data: 2007-02-18 08:45:31
    Temat: Re: mbank i multibank
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > To jest osobny rachunek, na ktory moge sobie przelewac pieniadze w
    > dowonej wysykosci, czy tez jest to rachunek powiazany z rachunkiem
    > biezacym na ktory przelwana jest tylko nadwyzka powyzej okreslonej kwoty
    > (tzn jezeli mam konto JA i na nim 1000zl to na rachunek oszczednosciowy
    > nic nie moge przelac z uwagi na kwote progowa 1000zl ?).

    osobny rachunek, na ktory przelewasz ile i kiedy chcesz (bez oplat), na
    bieżącym trzymam tylko końcówkę kasy (do 50 zł), a reszta na
    oszczednosciowym, jak potrzebuje wyplacic to robie przelewik i ide do
    bankomatu, nawet jak zgubie/ukradna mi karte debetowa to strace max 50zl
    (bo wiecej na tym koncie nigdy nie ma)

    poza tym jest znacznie wyzej oprocentowany niz Multikonto (mam wersje MY)

  • 12. Data: 2007-02-18 08:51:33
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Sun, 18 Feb 2007 09:45:31 +0100, RobertS wrote:

> [...]
    > (bo wiecej na tym koncie nigdy nie ma)
    >
    > poza tym jest znacznie wyzej oprocentowany niz Multikonto (mam wersje MY)

    No tak, ale największym IMO ograniczeniem tego konta jest to, że nie da się
    przelać na niego pieniędzy z zewnątrz - najpierw muszą trafić na MultiKonto
    i dopiero potem można je przesunąć na oszczędnościowy.

    Michał

  • 13. Data: 2007-02-18 08:56:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > przelać na niego pieniędzy z zewnątrz - najpierw muszą trafić na MultiKonto
    > i dopiero potem można je przesunąć na oszczędnościowy.

    tak, ale czy to jest jakis problem?
    mozesz na niego wyslac kase z zewn. ale i tak najpierw zostana
    zaksiegowane na Multikoncie...ciekawe dlaczego?
    pozniej przelewasz je na oszczednosciowe i po sprawie

  • 14. Data: 2007-02-18 16:10:41
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Sun, 18 Feb 2007 09:56:55 +0100, RobertS wrote:

    > tak, ale czy to jest jakis problem?
    > mozesz na niego wyslac kase z zewn. ale i tak najpierw zostana
    > zaksiegowane na Multikoncie...ciekawe dlaczego?
    > pozniej przelewasz je na oszczednosciowe i po sprawie

    To jest problem tylko w kontekście tego zabezpieczenia się przed kradzieżą
    - że na jednym koncie (bez karty) trzymamy duże pieniądze a na drugim (z
    kartą) małe. W przypadku MultiBanku każda przelana kwota i tak przez X
    czasu musi poleżeć na koncie z kartą (pewnie zazwyczaj mniej niż 1 dzień,
    ale zawsze).

    Michał

  • 15. Data: 2007-02-19 09:18:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > W przypadku MultiBanku każda przelana kwota i tak przez X
    > czasu musi poleżeć na koncie z kartą (pewnie zazwyczaj mniej niż 1 dzień,
    > ale zawsze).
    >
    > Michał

    max kilka godzin, przeciez wiem kiedy mi kasa na konto wplywa

  • 16. Data: 2007-02-20 23:01:54
    Od: ":)" <d...@v...pl>

    > no i ciekawostka, zalozenie rachunku oszczednosciowego w Multi jest
    > (jednorazowo) platne, chyba jakies 6zl (moze sie zmienilo)

    Od nielam roku tej opłaty nie ma dla kont "dorosłych", a przy koncie studenckim
    otwarcie kosztuje 1zł. Prowadzenie jest bez opłat.

  • 17. Data: 2007-02-21 08:13:47
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Od nielam roku tej opłaty nie ma dla kont "dorosłych", a przy koncie studenckim
    > otwarcie kosztuje 1zł. Prowadzenie jest bez opłat.

    dlatego sobie zastrzeglem, ze moglo sie zmienic, jakies 3 lata temu
    oplata byla w wysokosci wlasnie 6 zl, ale dobrze, ze bank ja zniosl, bo
    byla dosc kuriozalna

    pozdr.
    RobertS