  • 1. Data: 2013-06-20 08:26:37
    Temat: [mbank] jak cofnąć płatność kartą kredytową?
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    Witam,
    Nie mogę znaleźć tego w menu mbanku (stara wersja), w jaki sposób mogę
    wycofać trasakcję dokonaną kartą kredytową (ponoć jest taka możliwość?).
    Karta to Visa Złota Rybka.

    Lukasz

  • 2. Data: 2013-06-20 12:42:38
    Temat: Re: [mbank] jak cofnąć płatność kartą kredytową?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> wrote:
    > Witam,
    > Nie mogę znaleźć tego w menu mbanku (stara wersja), w jaki sposób mogę
    > wycofać trasakcję dokonaną kartą kredytową (ponoć jest taka możliwość?).
    > Karta to Visa Złota Rybka.

    Sam nie zrobisz, może to zrobić sprzedawca.

    a.

  • 3. Data: 2013-06-20 13:07:49
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:42:38 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > Sam nie zrobisz, może to zrobić sprzedawca.

    Ewentualnie zagonić do roboty chargeback.

    AK

  • 4. Data: 2013-06-23 10:07:33
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 13:07:49 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Ewentualnie zagonić do roboty chargeback.

    ale aby to zadziałało musi być spełnionych kilka warunków

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/EURO_2012/strefa_kibica_Warszaw
    a6.php

  • 5. Data: 2013-06-23 14:49:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" 51c6acc8$0$1260$6...@n...neostrada.pl

    > ale aby to zadziałało musi być spełnionych kilka warunków

    Jednym z warunków jest niepłacenie kartami mBanku, ale kartami banku porządnego.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-06-23 22:16:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> writes:

    > ale aby to zadziałało musi być spełnionych kilka warunków

    ... z których jednym jest praca w banku na stanowisku człowieka do
    kontaktów w ramach organizacji płatniczej.
    --
    Krzysztof Hałasa