  • 51. Data: 2009-02-14 15:20:09
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    news:gn6n6h$bo$1@news.onet.pl...

    > A sprawy cywilnej przeciwko Tobie nie zakladal?

    Nie, choć zapowiadał takie działanie, a nawet z tego co jeszcze pamiętam
    mailem przysłał mi dość zabawny "projekt pozwu". Ciekawym byłoby podywagować
    jak by się ona mogła zakończyć, ja nie czułem żadnej możliwości negatywnego
    zakończenia dla mnie.

    Chyba jednak w końcu nie zdecydował się zarzucić mi podarowania mu 1 Euro z
    kawałkiem. :) Ale po tej akcji obraził się na mnie ostatecznie i
    nieodwracalnie.

    marekz

  • 52. Data: 2009-02-14 15:38:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:4996be99$1@news.home.net.pl...

    > Ja tez tak mam w mBanku - nazywa sie to eMax
    > Nie widze zwiazku.

    wada mbanku mizerny procent
    wada polbank beznadziejny system elektroniczny

  • 53. Data: 2009-02-14 15:58:39
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Lut, 08:36, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Hehehe.
    >
    > Przypomniało mi się jak kiedyś, bodajże w 2002 roku  komuś kogo nie znosiłem
    > wysłałem około stu czternastu przelewów po 1 eurocencie na konto Inteligo z
    > rachunku w Portugalii (wychodzące w EUR miałem za darmo jeszcze przed epoką
    > przelewu europejskiego, a dawno temu w Inteligo była pobierana prowizja za
    > przelew przychodzący zagraniczny). Jego reklamacja nie została przez
    > Inteligo uznana.

    No ja nie wiem, czy to co zrobiles to akurat takie chwalebne... Ale z
    drugiej strony tez nie wiem co Ci ten ktos zrobil. Spalil dom /
    zgwalcil matke / otrul psa. Inne kombinacje powyzszych....

  • 54. Data: 2009-02-14 16:41:00
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A cóż tu jest nie fair? Przecież poinformowali uczciwie i nikogo nie
    > zmuszają do korzystania!

    Przede wszystkim to, że mialo to być super hiper oprocetowane koto
    oszczędnościowe, ale za to z ograniczoną funkcjonalnością. Zostało z tego
    konto z nędznym oprocentowaniem i wszelkimi możliwymi wadami.
    Jest to jawne okradanie w majestacie prawa, czy to normalne aby na
    koncie oszczędnościowym trzeba było trzymać przez miesiąc prawie 2000 zł, a
    by zarobić na ten jeden przelew wewnętrzny, który banku nic nie kosztuje?
    Ceny usług powinny mieć odzwierciedlenie w kosztach ich wykonania, a nie być
    pułapką na jeleni. Po trzecie bank ten do dnia dzisiejszego nie zmienił
    TOiP. Wg tej wiszącej na ich stronie kolejny przelew da się wykonać tylko
    przez operatora.

  • 55. Data: 2009-02-14 16:43:31
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > No ja nie wiem, czy to co zrobiles to akurat takie chwalebne... Ale z
    > drugiej strony tez nie wiem co Ci ten ktos zrobil. Spalil dom /
    > zgwalcil matke / otrul psa. Inne kombinacje powyzszych....

    Nie nie. :-) To chodziło o oddanie mi kasy za wykonaną usługę (konkretnie
    napisanie jakiejś pracki, którą ktoś potem przedstawił jako własną
    zaliczeniową, normalnie brałem zawsze opłatę z góry, ale to był taki
    niby-znajomy). Kwota rzędu 600 zł to była (wtedy to było trochę więcej niż
    obecnie ale nie jakoś znacznie więcej, no i nie na tyle dużo, aby chciało mi
    się o to kruszyć kopie, jak już stało się jasne, że ta druga strona
    transakcji sobie pogrywa i liczy na bezkarność, napisanie tego zajęło mi z 6
    czy 8 godzin).

    Jako że nie lubię się zbyt długo upominać o swoje, uznałem że wymiar kary
    powinien być mniej więcej dwa razy wyższy od tej zaległości i taki wymiar
    kary z grubsza zastosowałem, nie pamiętam ile taki przelew w Inteligo
    kosztował ale kilkanaście złotych. Doszła do tego jakaś kara za zdebetowany
    rachunek, więc w sumie przekroczyłem założoną normę. :) Walor dydaktyczny -
    bezcenny.

    marekz

  • 56. Data: 2009-02-14 16:45:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podywagować jak by się ona mogła zakończyć, ja nie czułem żadnej
    > możliwości negatywnego zakończenia dla mnie.

    A mnie sie wydaje, ze gdyby dobrze powalczyl, mialby jakies tam szanse :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 57. Data: 2009-02-14 16:50:52
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > A mnie sie wydaje, ze gdyby dobrze powalczyl, mialby jakies tam szanse :)

    Jakie? Czy moim obowiązkiem było znać TOiP Inteligo? Albo czy było
    niedozwolone podarowanie komuś 1 Euro z kawałkiem w częściach? :)

    Wtedy posiadanie zagranicznych rachunków bez zezwolenia NBP było chyba
    jeszcze formalnie "niedozwolone", a to był mój pierwszy zagraniczny
    rachunek. I jedynie to brałem pod uwagę jako coś potencjalnie
    niebezpiecznego, ale też niezbyt poważnie (potencjalna sprawa cywilna w
    ogóle by tego przecież nie dotyczyła). Zawsze byłem w tym względzie dość
    wyluzowany i na złe mi to nie wyszło. :-)

    marekz

  • 58. Data: 2009-02-14 17:03:57
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Lut, 11:43, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > To chodziło o oddanie mi kasy za wykonaną usługę (konkretnie
    > napisanie jakiejś pracki, którą ktoś potem przedstawił jako własną
    > zaliczeniową.

    Moralnie staczasz sie w moich oczach coraz nizej ;)

  • 59. Data: 2009-02-14 17:07:49
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Moralnie staczasz sie w moich oczach coraz nizej ;)

    Taka już moja karma. ;-)

    marekz

  • 60. Data: 2009-02-14 17:27:08
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Lut, 12:07, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Taka już moja karma. ;-)
    >
    > marekz

    A wlasnie, skoro juz o tym mowa. Interesuje mnie ten aspekt edukacji w
    Polsce. :)

    Rozumiem przyczyny dla ktorych pisales komus prace, 600 zl piechota
    nie chodzi, ale czy nie myslisz, ze wlasnie przez taka "pomoc" jakis
    totalny debil skonczyl studia i moze dostal dobra prace, a kiedys Cie
    np. wygryzie ze stanowiska?