  • 1. Data: 2002-09-26 09:34:57
    Temat: mbank, karta konczaca sie 10/2002
    Od: "djc" <d...@i...pl>

    Witam wszystkich

    Mam pytanie do tych ktorym karty koncza sie 10/2002
    Czy ktos juz otrzymal nowe karty Visy Electron do rachunków e-konto i e-max
    i czy w takim
    przypadku bedzie pobierana oplata za karte do e-max. Wszelkie znaki wskazuja
    ze nie , ale wole sie upewnic :)

    Pozdrawiam i Milego dnia zycze
    Piotr

  • 2. Data: 2002-09-26 12:35:52
    Temat: Re: mbank, karta konczaca sie 10/2002
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "djc" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    e-max
    > i czy w takim
    > przypadku bedzie pobierana oplata za karte do e-max. Wszelkie znaki

    Cytat ze strony Aktualności mBanku:
    "Oznacza to, że wszyscy Klienci którym termin ważności karty przypada na
    koniec listopada zostaną objęci opłatą."

    Pozdrawiam
    Robert Wicik