  • 1. Data: 2007-04-13 17:19:55
    Temat: mbank, "karta za podpis" - haki?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    witam,

    mbank podrzucil mi info o gratoswej (?) karcie:
    http://www.mbank.com.pl/kartazapodpis/
    "karta za podpis"

    czy ktos juz analizowal regulamin powyzszej promocji i moze sie
    podzielic uwagami i komenatrzami nt hakow i haczykow regulaminu lub
    samej promocji?
    lub na co innego nalezy zwrocic uwage?

    karta zapewne jest gratis przez 1 rok, pozniej platna ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2007-04-13 17:47:02
    Temat: Re: mbank, "karta za podpis" - haki?
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Cyb napisał(a):
> [...]
    > samej promocji?
    > lub na co innego nalezy zwrocic uwage?
    >
    > karta zapewne jest gratis przez 1 rok, pozniej platna ;-)

    Nie widzę innych "haków" jak "standardowe" przy karcie kredytowej:

    - po roku jest opłata, chyba, że masz dostatecznie duże obroty
    - jak nie spłacisz całości zadłużenia to odsetki od całości

    i rzeczywiście jest "za podpis", nie chcieli żadnych zaświadczeń

    Rafał

  • 3. Data: 2007-04-14 08:04:22
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Uzytkownik "Cyb" napisal w wiadomosci

    > czy ktos juz analizowal regulamin powyzszej promocji i moze sie
    > podzielic uwagami i komenatrzami nt hakow i haczykow regulaminu lub
    > samej promocji?
    > lub na co innego nalezy zwrocic uwage?

    Najbardziej ciekawy w tych kartach jest dla mnie zapis ze w razie czego bank
    moze wystawic BTE na kwote 100 000 zl nawe jak masz na karcie minimalny
    limit.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2007-04-14 08:23:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2007 10:04:22 +0200,
    osoba podpisana: Znacznik <z...@T...pl>
    napisała:
    [...]
    > Najbardziej ciekawy w tych kartach jest dla mnie zapis ze w razie czego bank
    > moze wystawic BTE na kwote 100 000 zl nawe jak masz na karcie minimalny
    1. Przy citi też chyba tak jest, mille nie chce mi się sprawdzć w tej
    chwili

    2. Akurat coś mi się obiło o uszy że mBank daje 2krotność limitu, ale
    może się mylę.

    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 5. Data: 2007-04-14 09:23:36
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości

    > 1. Przy citi też chyba tak jest, mille nie chce mi się sprawdzć w tej
    > chwili

    W citi chyba tak. W mille 2x limit.

    > 2. Akurat coś mi się obiło o uszy że mBank daje 2krotność limitu, ale
    > może się mylę.

    Nie, daje 100 000zł. Dlatego ich karty nie wezmę.

    Pzdr.

  • 6. Data: 2007-04-14 18:02:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 13 Apr 2007 19:47:02 +0200, Rafal Franczak
    <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> wrote:

    >Nie widzę innych "haków" jak "standardowe" przy karcie kredytowej:
    >
    >- po roku jest opłata, chyba, że masz dostatecznie duże obroty

    albo wypowiesz umowę. BTW: chyba wypowiedzenie działa od razu, więc
    nie ma potrzeby zawczasu tego robić (ergo: da się jej rok bezpłatnie
    używać). Wystarczy zadzwonić i zastrzec, a potem listownie dokończyć
    sprawę.

    --
    Jarek Andrzejewski