  • 11. Data: 2006-07-25 10:20:06
    Temat: Re: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ea4qtk$4mv$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu Ghost porozsypywal nastepujace haczki:
    > LOL Tzn ze nie masz zadnego problemu i nie spieszy Ci sie, skoro wolisz
    > najpierw robic halas a dopiero pozniej odzyskac dostep do konta

    LOL tzn., ze nie trzymam calej kasy w jednym banku. Dziwi Cie, ze chce
    odzyskac kase w normalny sposob, a nie szukac obejsc? Tym samym godzic sie -
    jak to ciele - by bank robil ze mna co chce?

  • 12. Data: 2006-07-25 10:20:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    [...]

    > Bo w ramach oszczednosci maja mnie w d..ie?

    Ale co by na tym zaoszczędzili ?
    KJ

  • 13. Data: 2006-07-25 10:25:54
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > Ghost wrote:
    > [...]
    >
    > Ale co by na tym zaoszczędzili ?

    Wiesz jak dzialaja duze (zreszta nie tylko duze) organizacje? By gladko i
    bez zgrzytow pracowaly trzeba je smarowac, smarowac kasa (np. robic audyty
    jakosci, oprogramowania, usprawniac miejsca klopotliwe itp - wszystko
    kosztuje). Nie smarujsz - oszczedziasz, ale jakosc Ci automatycznie spada.

  • 14. Data: 2006-07-25 10:31:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    [...]

    > Wiesz jak dzialaja duze (zreszta nie tylko duze) organizacje? By gladko
    > i bez zgrzytow pracowaly trzeba je smarowac, smarowac kasa (np. robic
    > audyty jakosci, oprogramowania, usprawniac miejsca klopotliwe itp -
    Prawda.

    > wszystko kosztuje). Nie smarujsz - oszczedziasz, ale jakosc Ci
    > automatycznie spada.
    Tyle tylko, ze ostatnio jakiegoś dramatycznego wysypu postów nt pracy
    mlinii nie ma, a w przypadku gdyby "jakość dramatycznie spadła" to chyba
    byłoby więcej poszkodowanych, nie sądzisz?

    KJ

  • 15. Data: 2006-07-25 10:35:02
    Od: "Ar" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Robia mnie w konia w mbank'u juz drugi dzien i nie mam dostepu do MOICH
    > pieniedzy. Czy jest jakis adres mailowy, numer tel. (poza kretynska
    > mlinia) gdzie moznaby komus nawrzucac, co za syf odstawiaja?

    Przypominam sobie z wcześniejszych dyskusji, że Skuteczny Dział Reklamacji
    mBanku miści się w Redakcji pewnej gazety.
    Pozdr
    Ar

  • 16. Data: 2006-07-25 10:38:09
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

> [...]
    > odzyskac kase w normalny sposob, a nie szukac obejsc? Tym samym godzic
    > sie - jak to ciele - by bank robil ze mna co chce?

    idź do banku, wyjnij karte i wybierz kase.
    tyle
    a potem zamów pakiet startowy
    Arek
    ps
    i nie obciążaj swoją niefrasobliwością banku, który nawet wbrew tobie
    próbuje cię chronić przed złodziejami

  • 17. Data: 2006-07-25 10:44:43
    Od: "Ghost" <...@...com>

> [...]
    > mlinii nie ma, a w przypadku gdyby "jakość dramatycznie spadła" to chyba
    > byłoby więcej poszkodowanych, nie sądzisz?

    Nie interesuje mnie czy spadla - dla mnie ma znaczenie, ze nie jest
    dostateczna.

  • 18. Data: 2006-07-25 10:46:17
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ea4s56$adm$1@news.onet.pl, *Ar* wrote:

    > Przypominam sobie z wcześniejszych dyskusji, że Skuteczny Dział
    > Reklamacji mBanku miści się w Redakcji pewnej gazety.

    Tak, tak - tej niemieckiej na F :)
    Tam chodzilo o wplatomaty.

    --
    darnok

  • 19. Data: 2006-07-25 10:46:18
    Od: g...@h...pl (Slawek)

    Przerzuc sie do Inteligo :-)

  • 20. Data: 2006-07-25 10:55:48
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    wiadomości news:ea4sah$5t4$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości

    > idź do banku, wyjnij karte i wybierz kase.

    Nie zrozumiales w czym problem.

    > ps
    > i nie obciążaj swoją niefrasobliwością banku, który nawet wbrew tobie
    > próbuje cię chronić przed złodziejami

    Pogratulowac mbankowi takich "nieklopotliwych" klientow, ktorzy wszystko
    sobie wytlumacza. Nawet olewanie klienta skwituja madrym stwierdzeniem, ze
    bank nie nawala - bank jest tak wspanialy, ze "nawet wbrew tobie próbuje cię
    chronić przed złodziejami" (poprzez olewanie mnie, ma sie rozumiec).