  • 41. Data: 2006-07-25 15:22:26
    Temat: Re: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:ea5116$5fd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Heh, super gosciu jestes - w tym miejscu raczej EOT.

    W jaki sposob ktos dostal twoje ID ?? To jedno .

    Drugie moze cos grzebales w ustawieniach i wycieles sobie kanal internet ??
    Wiem ze to glupie ale moze

  • 42. Data: 2006-07-25 15:32:24
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości

    > W jaki sposob ktos dostal twoje ID ?? To jedno .

    To akurat najmniejszy problem.

    > Drugie moze cos grzebales w ustawieniach i wycieles sobie kanal internet
    > ??
    > Wiem ze to glupie ale moze

    Nie, zadne takie. I nie chodzi mi, ze mam wylaczony kanal internmetowy - bo
    z tym trzeba sie liczyc, wlasnie przy probie wlamania. Chodzi mi o to, ze
    nie chca do mnie oddzwonic i tyle.

  • 43. Data: 2006-07-25 17:13:54
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości
    <...>
    > pod telefonem i nic. Nie mozna podac innego numeru (np. komorki ktora mam
    > przy sobie) bo nie jest na liscie, listy nie zmienie dopoki nie dostane
    > telekodu. Wiec czekaj glupku kolejny dzien na telefon od jasnie panstwa.
    > Chyba im podziekuje za "wspolprace". Nie wiem co u nich szwankuje -
    > ludzie, oprogramownie, organizacja (mam to gdzies), ale jak znam zycie
    > pewnie jest to skutek "oszczednosci" i krojenia budzetu. W pogoni za
    > zyskiem olewaja pojedycznych klientow.

    Jak się nie raczyło podać aktualnych telefonów, to jest problem.
    A jeszcze większy jak nie ma podanego aktualnego adresu.
    W Inteligo jest podobnie, ale tam można jeszcze aktualizację danych na
    piśmie zrobić (priorytet + 2 dni na wprowadzenie danych z papierka do
    systemu) - a w mBanku tak się nie da ?

  • 44. Data: 2006-07-25 17:30:04
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Pen" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości
    > <...>
    >
    > Jak się nie raczyło podać aktualnych telefonów, to jest problem.

    Raczylo sie.

    > A jeszcze większy jak nie ma podanego aktualnego adresu.

    Ma sie.

    Jeszcze jakies watpliwosci?

  • 45. Data: 2006-07-25 17:55:40
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    to dlaczego na komórkę się nie mogą dodzwonić, he ?
    zresztą nie sprawdzisz aktualności numerów (bo nie masz jak), a pewnie tylko
    _wydaje_ Ci się, że są aktualne...
    uwierz mi, w większości tego typu przypadków, ludzie ślą zjeby na kogo
    popadnie, a w efekcie okazuje się, że jednak... sami niedopatrzyli
    wszystkiego
    no chyba, że w mBanku jest taka durna opcja, że tylko na stacjonarne mogą
    dzwonić, ale chyba nie....?

    spróbuj spuścić trochę piany i pomyśl rozsądnie: jak możesz teraz zmienić
    numery telefonów (zostawić im TYLKO komórkę) ?

  • 46. Data: 2006-07-25 18:28:51
    Od: "Ghost" <...@...com>

> [...]
    > uwierz mi, w większości tego typu przypadków, ludzie ślą zjeby na kogo
    > popadnie, a w efekcie okazuje się, że jednak... sami niedopatrzyli

    Ja Ci proponuje uwazniej czytac watek. Uwierz mi w wiekszosci tego typu
    przypakow, ludzie sla zjeby na autora watka, a w efekcie nie maja pojecia,
    ze temat ktory podnosza juz byl omowiony (czasem kilka razy).

  • 47. Data: 2006-07-25 20:03:44
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    mam nadzieję, że jak sprawę załatwisz, to napiszesz o co poszło
    pewnie jak już będziesz miał ten telekod, to powiedzą Ci, ile razy dzwonili
    na jaki numer i z jakim skutkiem (powinni mieć taki obowiązek)
    a to, że pytają Cię o numer telefonu, nie znaczy że będą na ten dzwonić (bo
    jeśli go nie ma w Twoich danych, to nie zadzwonią)
    w Inteligo np. przy zamawianiu ponownej przesyłki startowej jest tak:
    'proszę podać numer, który jest w danych i pod którym będziemy się mogli
    skontaktować, jeśli nie zadzwonimy to trzeba numery uaktualnić i jeszcze raz
    złożyć zamówienie na zestaw'

    nie wiem jak jest w mBanku, ale spodziewać się należy, że może być podobnie

  • 48. Data: 2006-07-25 20:19:12
    Od: "Ghost" <...@...com>

> [...]
    > a to, że pytają Cię o numer telefonu, nie znaczy że będą na ten dzwonić
    > (bo jeśli go nie ma w Twoich danych, to nie zadzwonią)

    Jak dlugosc potrafisz tak plesc? NIE PRZYJMUJA NUMERU KTOREGO NIE MA NA
    LISCIE - Niemcy maja sporo racji w powiedzonku: "umijacy czytac maja
    przewage".

  • 49. Data: 2006-07-25 22:27:34
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Ghost wrote:

> [...]
    > kilka-kilkadziesiat minut oddzwonia (w skrajnym przypadku, najpozniej do
    > 22). Wczoraj czekalem na idiotow od 9 rano do 22 pod telefonem i nic.
    > Nie mozna podac innego numeru (np. komorki ktora mam przy sobie) bo nie
    > jest na liscie, listy nie zmienie dopoki nie dostane telekodu. Wiec
    > czekaj glupku kolejny dzien na telefon od jasnie panstwa. Chyba im
    > podziekuje za "wspolprace". Nie wiem co u nich szwankuje - ludzie,
    > oprogramownie, organizacja (mam to gdzies), ale jak znam zycie pewnie
    > jest to skutek "oszczednosci" i krojenia budzetu. W pogoni za zyskiem

    He he.
    mBank nie dla idiotów.

  • 50. Data: 2006-07-26 08:45:55
    Temat: [REBUS ROZWIAZANY] Re: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > Witam,
    >
    > Robia mnie w konia w mbank'u juz drugi dzien i nie mam dostepu do MOICH
    > pieniedzy. Czy jest jakis adres mailowy, numer tel. (poza kretynska
    > mlinia) gdzie moznaby komus nawrzucac, co za syf odstawiaja?
    >
    > TIA
    >
    > Pozdrawiam,
    > Ghost

    Niestety nie jestem zadowolny z informacji jaka uzyskalem z mbanku. Na
    poczatek uwagi dwie: nigdy nie zmienialem mojego numeru tel. w mbanku i
    mlince juz zdazylo sie kiedys (pewnie ze dwa lata temu) ze dwa razy do mnie
    oddzwaniac - szybko i skutecznie. Tym razem po kilkudziesieciu godzinach
    oczekiwania i kilku zamowieniach oddzwonienia co okazalo? mLinka
    powiedziala, ze "nie bylo mozliwe wykonanie oddzwonienia?', na moje "co
    mozemy z tym zrobic?', odpowiedz - "moge przekazac osobie upowaznionej
    zlecenie zmiany numeru telefonu", pytanie - "mam podac jakis inny numer?"
    odpowiedz "mozemy podac tylko ten sam" buhahahahaha. Tak wiec po zmianie
    numeru na ten sam okazalo sie mozliwe oddzwanianie. Pewnie z okazji jakiegos
    upgrade'u/konwersji bazy danych wskoczyla im w numer jakas spacja albo
    wylecialo zero przed kierunkowym - inaczej nie umiem tego wyjasnic. I
    dlaczego to tyle trwalo?