  • 1. Data: 2002-06-09 10:34:18
    Temat: mbank - ksiegowanie - dziwne
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam
    sporo sie tu pisze o mbanku, jedni lepiej drudzy gorzej.
    Posiadam tam konto i jestem zadowolony. Nie o tym jednak chcialem.
    Bardzo mnie ostatnio zdziwili, kiedy na 2 dni przed koncem miesiaca
    dokonali ksiegowania z data przyszla odsetek mi naleznych.
    To jest jakis ewenement biorac pod uwage to ze banaki zwykle ksieguja
    po dokonaniu operacja, a tu? Nie bardzo rozumiem ich postepowanie. Spotkalem
    sie z takim czyms po raz pierwszy ( sam pracuje w bankowosci ).
    Mieliscie juz kiedys cos takiego?

  • 2. Data: 2002-06-09 10:36:33
    Temat: Re: mbank - ksiegowanie - dziwne
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Savo <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam
    Przepraszam. cos nie tak , poszlo 2 razy

  • 3. Data: 2002-06-09 10:54:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przepraszam. cos nie tak , poszlo 2 razy

    a ja czytalem 2x i tak nie zrozumialem o co chdzi :)
    Znaczy w piatek dzien pracujacy Ci wystawili odsetki?
    ja mam 31go nor,alnie ksiegowanie i 1go operacje :)
    Nie masz jakiegos kredytyu albo cos w koncie??

  • 4. Data: 2002-06-09 13:57:19
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    AMRA <a...@a...com> napisał(a):

    > a ja czytalem 2x i tak nie zrozumialem o co chdzi :)
    > Znaczy w piatek dzien pracujacy Ci wystawili odsetki?
    > ja mam 31go nor,alnie ksiegowanie i 1go operacje :)
    > Nie masz jakiegos kredytyu albo cos w koncie??

    Jeszcze raz:
    normalnie odsetki dopisuje sie na koniec miesiaca, a oni zrobli to 2 lub 3
    dni przed tym terminem, tylko po co? A gdyby znacznie zmienilo sie saldo w
    tym czasie? To zostaje tylko korekta, a to komplikuje sprawe, wg mnie maja
    jakis niedopracowany system komputerowy. Nie mam kredytu ani nic w tym stylu
    i powtarzam ze sam pracuje w banku wiec to co oni zrobili bardzo mnie
    zdziwilo.
    Pozdrawiam
    Savo

  • 5. Data: 2002-06-09 14:36:05
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > normalnie odsetki dopisuje sie na koniec miesiaca, a oni zrobli to 2 lub 3
    > dni przed tym terminem, tylko po co?

    Czasem tak sie robi jak systemy transakcjyjne nie wyrabiaja przy duzej
    ilosci transakcji , a jak wiadac z doniesien AMRY to maja ich duzo - znaczy
    rachunkow i operacji musi byc duzo. W ten sposob rozpraszaja ilosc operacji
    skupionych w jednym dniu ... ale to tylko moje podejrzenia...

    Pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 6. Data: 2002-06-09 23:43:03
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam. cos nie tak , poszlo 2 razy
    > Pozdrawiam

    Nic nie szkodzi.
    Co do tematu to....
    W przypadku mBanku to normalka
    Mam to samo od 2 miesięcy.
    Poza tym nie wiem, czy zauważyłeś ale czasem księgują transakcje kartowe z
    datą przyszłą.
    Chodzi o to, że zmieniają saldo wieczorem w dzień wolny np. w niedziele ale
    w historii na WWW jeszcze nie widać transakcji i pokaże się dopiero po
    północy w poniedziałek (dzień roboczy). Natomiast automat telefoniczny
    podaje bez przeszkód w historii transakcję z datą poniedziałkową mimo, że
    nadal jest niedziela :)

    mBank to bank pełen dziwów ;P

    Dobrze kasa sama nie znika bez mojej wiedzy i bez mojego wyraźnego polecenia
    ;))

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-06-10 08:00:18
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > północy w poniedziałek (dzień roboczy). Natomiast automat telefoniczny
    > podaje bez przeszkód w historii transakcję z datą poniedziałkową mimo, że

    Nie trzeba czekac do polnocy :-)) Wpisz date przyszla w historii (sic!!)
    operacji na www - poniedzialkowa :-))

  • 8. Data: 2002-06-10 12:45:06
    Od: "Tomek Kulesza" <r...@p...onet.pl>

    "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    Spotkalem
    > sie z takim czyms po raz pierwszy ( sam pracuje w bankowosci ).

    Oczywiście. Wygląda na to, że system mBanku (i Multi, a co :-) ) księguje
    wszystkie transakcje z datą będącą dniem roboczych, jeśli zaś chce coś
    zaksiągować z dniem wolnym od pracy robi to z datą następnego dnia roboczego
    :-)

    Dlatego też najlepiej wyświetlając historię zwiększyć miesiąc w przedziale
    'do' do jeden :-)

    Tomek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 9. Data: 2002-06-10 14:01:33
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > ale
    >
    > Nie trzeba czekac do polnocy :-)) Wpisz date przyszla w historii (sic!!)
    > operacji na www - poniedzialkowa :-))

    Znam ten numer ale powiedz mi ile osób chcąc sprawdzić historie podaje datę
    przyszłą, mówią gdzieś o tym w instrukcji ;-))